Inlägg från: Anonym (tjockis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tjockis)

Helkroppstråden

Putt B skrev 2013-01-07 16:15:02 följande:
    Den där anonyme jäveln försöker tracka mig av nån anledningen... jag raggar inte här...

Nä det förstod nog jag med ;) bara strunta i anonym tråkmåns. Säger jag som också är anonym :D
  • Anonym (tjockis)
    Fotografen skrev 2013-01-07 19:14:12 följande:
    På begäran.

Vackert!! Som attan! Skulle också vilja fastna på ett sånt foto

..
  • Anonym (tjockis)
    Tuum Sequere Cor skrev 2013-01-07 19:19:26 följande:
    Ja du var förvisso anonym till en början. Men ju fler härliga kommentarer du skrev så gillade vi dig mer och mer. Och efter att du la upp kortet så älskar vi dig ;)

Kram på're

Ja ni är lättköpta i den här tråden *S* ;D
  • Anonym (tjockis)
    Fotografen skrev 2013-01-07 19:37:39 följande:
    Vad är det du saknar då för att fastna på ett sådant foto?

Partner kanske? för inte är det kropp du saknar den saken är säker med din fina kropp!

Fotografen skrev 2013-01-07 19:37:39 följande:
    Vad är det du saknar då för att fastna på ett sådant foto?

Partner kanske? för inte är det kropp du saknar den saken är säker med din fina kropp!

Smickrare där ;)

Det som saknas är väl... En bra fotograf. He he :)
  • Anonym (tjockis)

Jag har varit otrogen!!! Tar ni tillbaks mig?!

Ja, som ovan. Har flörtat med dem i bröst tråden... (rätt mkt av den varan på min bild, tänkte att "vad fan" när jag ändå var igång...

Men ni härinne är mycket snällare och roligare, kaan ni ta tillbaks mig pleease ;)

Gillar verkligen den här positiva tråden, även fast jag verkar sova när de flesta är vakna, men jag kollar alltid ikapp på morron!

(Antons "mystiska" bild är fan het, tror jag måste linda en halsduk runt gubbens face och se om det blir lika Nice, he he)

Pöss till alla GLADA POSITIVA personer! ;)

• Anonym (tjockis)
    Gurkan skrev 2013-01-08 08:07:04 följande:
    Det är väl knappt man vågar men så här kan man också se ut. Mycket att älska ;)  

Hörredu Gurkan, inget fel på den där! Våga jag så våga nog vem som helst ;)

Mycket att älska, kan väl absolut inte vara dåligt?!
  • Anonym (tjockis)
    Bictric skrev 2013-01-08 19:26:51 följande:
    Vadå, det beror väl på hur du ger komplimangerna hajar du väl, att skriva att du vill ha hennes rumpa i ansiktet förtjänar inte ett tack, snarare en pungspark....:)

Men DET var väl inte särskilt snällt... Tror säkert många fruntimmer gillar män som vill ha ansiktet i deras rumpa! Utan att vilja pungsparka någon... Tagga ner och var glad så blir det säkert roligare för dig också ;)
  • Anonym (tjockis)

Ok, nu får ni välja härinne - Helkroppstråd eller brösttråden?! Har en fin liten bild att lägga in, som passar bättre bland brösten... Men det verkar finnas fler "där inne" som stör sig, "här inne" är det mycket rooligare!!!

Oskyldig

• Anonym (tjockis)
    Putt B skrev 2013-01-09 09:39:35 följande:
    Kanonbild !! och lite sensuellt "maskerad"...

Grymma rattar där !!

"grymma rattar" är länge sen jag hörde *S*, men ok, alla "smeknamn" funkar så länge de sägs (skrivs) uppskattande :)

Thanks!
  • Anonym (tjockis)
    Mattias39 skrev 2013-01-09 09:45:22 följande:
    Stor PUSS till dig också som delade med dig av denna väldigt härliga bild!! Det är så här fina saker man önskar att man fick se varje morgon... :)

TACK!

:)
Svar på tråden Helkroppstråden