• NOEL75

Helkroppstråden

lilletrille skrev 2013-02-04 19:19:27 följande:
    Skall ni snacka skit och tjafsa så för ni göra det i en annan tråd, kom inte hit och förstör en fin tråd med en massa negativt.

Tack!
    Så sant så sant Trille.... Snyggt foto förresten Vackert ansikte...
  • NOEL75
    lilletrille skrev 2013-02-04 19:26:02 följande:
    Tack snälla :)
    Oj hade inte klickat upp din bild när jag sa det....Tänk att man kan läsa av så mycket från en liten miniatyrbild. Du har en underbar energi i dina ögon och ett bedårande leende.... Fantastiskt. Hoppas du har det uttrycket ofta till vardags också...
  • NOEL75
    lilletrille skrev 2013-02-05 16:14:14 följande:
    Men oj. Tack! Igen.. :)
    Du ser dessutom ut att vara ca 10 år yngre än du är. Du måste vara uppväxt någonstans där det strilar ner ett lätt aloevera regn hela dagarna och där det är omöjligt att sova mindre än 8 timmar per dygn
  • NOEL75
    Nanime skrev 2013-02-07 16:08:27 följande:

Fint...två gånger om,,,
  • NOEL75
    Mattias39 skrev 2013-02-08 09:24:28 följande:

Jäklar...jag älskar denna bild!! Kyss
    Ja hon är fin lilla jag
  • NOEL75
    fläta skrev 2013-02-08 10:30:57 följande:
    Jag vill verkligen objektifiera Jekyl och använda honom som sushibricka eller något i den stilen. Men det är kanske sextrakasserier att uttrycka sådana saker om män?
    Det intrycket jag fått av Dr Jekyl är att han absolut kan tänka sig att vara sushibricka så länge du inte lägger Wasabi på hans mest privata delar...... Även en sån man har vissa gränser...
  • NOEL75

Väldigt dåligt med fredagsmys. Jag kör en favorit i repris som ändå passar bra in på temat tycker jag....

• NOEL75

Hoppsan... postade visst fel bild...haha Tur jag kunde ta bort den. Ingen såg hoppas jag...

• NOEL75

Aja, jag får bjuda på den då, så får vi se om jag blir avstängd...Så lätt att halka på tangenterna ju...Oskyldig

Svar på tråden Helkroppstråden