• NyttNamn

Helkroppstråden

Nanime skrev 2013-04-24 20:47:20 följande:
    nästan 20 kg på 1 år. Byxorna på bilden satt tight för 1 år sen. ALLA mina kläder blir för stora nu! Dags för ny garderob tror jag :P

Nanime skrev 2013-04-24 20:47:20 följande:
    nästan 20 kg på 1 år. Byxorna på bilden satt tight för 1 år sen. ALLA mina kläder blir för stora nu! Dags för ny garderob tror jag :P

Imponerade nanime!! :D
    Äsch! /NN
  • NyttNamn
    lotus1301 skrev 2013-04-26 11:34:16 följande:
    Killar Förvånad!! Inte så många va?? Kom igen nu "dörren"......... gör min fredagKyss.
    Och min! Drömmer 
    Äsch! /NN
  • NyttNamn
    FjärilVingad73 skrev 2013-05-08 09:38:36 följande:
    Ja, fasiken också! Annars hade han gärna fått dra in mig i sin hölada...

Vi får stå utanför ladan du o jag ;) Dra iväg på "galej" annorstädes kanske?! ;D Ha ha
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    UrBalans skrev 2013-05-16 14:09:35 följande:
    haha är inte rädd för "källaren" o hamnar där med nöje Solig för då vet jag att jag har levt mitt liv som jag själv velat

Det är ju i källaren allt det roliga utspelar sig... {#emotions_dlg.djavulsk}
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Anonym (? 2) skrev 2013-05-30 10:17:40 följande:
    Alla människor är lika jävla ytliga och dryga överallt idag tydligen. Man kommer inte undan! Jag måste vara dryg själv för att folk ens ska snacka med mig! Borde man ens bli förvånad. DRA ÅT HELVETE befolkningen! 

Vaknat på fel sida?? :/ Ta en liten middagslur så ska du se det känns bättre ;)
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn

[quote=70066034][quote-nick]Qwerty85 skrev 2013-05-30 18:01:27 följande:[/quote-nick][/quote] Najs Qw.. :)

Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Karios skrev 2013-06-01 09:27:38 följande:
    Fixar anletsdragen innan det är dags att beträda scenen. Nåja, inte mycket att göra åt. Men slipsen är iallafall snyggt knuten.

Mycket stiligt Karios!! :)
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Anonym (steffo) skrev 2013-06-03 10:13:04 följande:
    Jag tror mig veta att dessa människor inte lever på de komplimanger de får här inne, att de får uppskattning av sina partners oavsett vad ni anonyma tror och att de enbart ha postat bilder i denna tråd för att de tycker det är roligt.

Jag tror att Steffo är i närheten av sanningen..
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    pink dolly skrev 2013-06-03 11:03:42 följande:
    Det brukar bli att den som skriker högst och bajsar mest ord syns och hörs. Sen om det är "tungt" vet jag inte. Har jag hamnat på gymnasiet igen eller? Lite så det känns faktiskt.

Gymnasiet??? Liknar mer lekis eller lågstadiet... Foten i munnen
    Pour some sugar on me...
Svar på tråden Helkroppstråden