Inlägg från: Anonym (En dörr från förr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (En dörr från förr)

Helkroppstråden

Lickiluu skrev 2014-04-05 17:47:30 följande:
    Usch ja e virrpanna här Bored! Nu hoppas ja den kommer rätt haha Inte exakt de du önska men i närheten iallafall :)

Där sitter du gött! Skönt grepp har du också. Inte långt ifrån bowlinggreppet faktiskt :-0
    Anonym (mepetite) skrev 2014-04-05 16:01:49 följande:
    Bjuder på denna snygging när det är lördag och allt, den första alltså;)

Vilken den första? Är det meningen att man ska lyfta blicken från den andra? .....mission impossible!
    Anonym (mepetite) skrev 2014-04-05 19:19:18 följande:
    ta och lägg öpp en bild nu, så det händer nött här=)

Haha, jag kan lägg öpp en bild MEN vill du att de händer nött så har jag ett möe bättre förslag. Dra liiiiite mer i toppen, fota så ska du få se på fart
    Anonym (Mandragora) skrev 2014-04-05 19:32:01 följande:
    Om jag ber jättesnällt, tar du av dig tröjan då...?

Hmm... Det måste vara någon annans tur att strippa nu va
    Anonym (mepetite) skrev 2014-04-05 19:42:46 följande:
    uhamejja! nu...nu tror jag minsann det hände nött.

Lite hände kanske men jag lägger bollen hos dig nu så ska du se en ny innebörd av "händer nött" :)

[quote=72942822][quote-nick]Anonym (K2 2) skrev 2014-04-06 11:33:27 följande:[/quote-nick][/quote] Oj! Shit! Världsklass!

Anonym (Oroande..) skrev 2014-04-06 14:12:52 följande:
    Något fel är det iaf.  Jag hade kännt mig väldigt obekväm och äcklas om jag visste att 10-11-åringar kunde se min nakna kropp online.

Jag känner mig väldigt obekväm och nästan äcklas faktiskt nu när jag vet att du följer den här tråden... Och online dessutom! Du sitter alltså någonannanstans och kan se mig på skärmen? Loggat in och sökt dig till helkroppstråden.... Och tittar!!??! Nu är jag jätteobekväm! Detta är ju skandal nästan! Undra om man kan förbjuda internet på något sätt? Vid närmare eftertanke så kanske det finns jättemycket naket på internet? Detta och i synnerhet den här tråden är ju helt livsfarlig med andra ord! ....jösses... Eller så kanske det inte är så farligt förresten...
    Dress skrev 2014-04-08 14:19:19 följande:

Bjuder på en päronrumpa också ;)

Kom igen! Fler rutiga bilder nu people! Här är ju rena långtisdagen idag. Inte mycket liv alls... phpDuqsKT00930.jpg

Wow! Oj vilken snygg rumpa du har!

Rutigt här också idag
    Dress skrev 2014-04-08 16:07:03 följande:
    Tack snygging! Solig Härligt med mera rutor. Västen borde av? Flört
    Den ryker innan träningen ikväll
    fialotta85 skrev 2014-04-08 16:21:05 följande:

Inte mycket rutigt, men det gör verkligen inget!
Svar på tråden Helkroppstråden