Inlägg från: Anonym (En dörr från förr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (En dörr från förr)

Helkroppstråden

Anonym (Kaponjär) skrev 2014-04-11 08:18:39 följande:
    Fyfan va vacker du är!Skrattande
    Jag är då mer än nöjd...översta bilden den var extra härligt då man bara kan ana vad för någon/något som finns under kläderna.
    Sen gillar verkligen helheten på din kropp, allt passar bra ihop...snygga proportioner!SkrattandeFlört
    Visst är det väll PPP? Minns isåfall att du körde en "förvandling" med din kropp, hur går det? Jag har inte sett någon bild, men du kanske har postat, det var väl nästan 1 år sen detta.

Hänger inte riktigt med här men idag är det ju Fredag så en fredagshälsning till alla!

Anonym (mepetite) skrev 2014-04-11 11:40:04 följande:

Hej hå, trevligt att se vad som finns under de där snygga kläderna.
    Tackar, hur går Mepetite klädd en sån här fredag då? Och vad gömmer sig under på en fredag?
    Lickiluu skrev 2014-04-11 11:44:21 följande:
    Yum yum yummi! :kr
    Yum yum yummi är typ.... Fredagsmys?
    Anonym (mepetite) skrev 2014-04-11 12:14:55 följande:

Sitter på stadsbiblioteket i svarta skinnyjeans, stövletter och figursydd kappa. Under toppen gömmer sig en uppsvälld mage pga allt kaffe dessvärre :'(
    Med den beskrivningen av klädsel och vetskapen av ditt utseende så får jag bilder från någon Hollywood film, där den snygga tjejen letar sanningen i biblioteket. Uppsvälld mage har jag svårt att tro när det gäller dig men jag har sett att du fyller dina blusar men inte med magen då... Du förstår att tystnaden är lika stor i tråden som på bibblan nu när vi grabbar undrar om du tänker posta någon bild hälsning till oss....
    Anonym (Jane Doe) skrev 2014-04-11 12:11:19 följande:
    Äggstockarna dansar salsa!
    Wow hur kan dem det? Själv kan jag regndansen med trollspöet men Salsa var ju fräckare.
    NyttNamn skrev 2014-04-11 12:22:56 följande:
    Mums Kyss
    Pour some sugar on me...
    Tack
    Anonym (mepetite) skrev 2014-04-11 12:33:05 följande:

Ja, spänningen är olidlig va?
    Skulle beskriva spänningen typ såhär. Sitter knäpptyst på nålar med öppen mun och rullande ögon... Mitt i tråden och väntar helspänd. Så spänt så jag tror jag kan knäcka valnötter med skinkorna! Du hajar?
    Dress skrev 2014-04-11 14:58:14 följande:
    Drar efter andan! Tungan uteDörren din retsticka! Skrikandes Idag ska den AV! 
    Oj, hur ser din plan ut?
    Dress skrev 2014-04-11 15:30:33 följande:
    Inget jag avslöjar {#emotions_dlg.djavulsk}
    Eller... nja. Skäms När jag tänker efter kanske jag inte har någon plan?!
    Har du något tips? Förvånad 
    Jag har massa bra tips...
Svar på tråden Helkroppstråden