Inlägg från: Anonym (Rollo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rollo)

Helkroppstråden

Ungakillen95 skrev 2014-06-25 13:06:57 följande:
    Aj nu knäckte jag nacken! Kyss
    Fina mjölkkaggarFlört
  • Anonym (Rollo)
    NeedfulThings skrev 2014-06-25 21:29:21 följande:

Men jag måste bjuda på något idag med ju Glad

Denna är gammal, lekte med den vattentäta kameran i duschen för något år sedan.
    Har gått ner lite i vikt sen dess så tuttarna har krympt en kupa dock Tungan ute

Mumma mummaFlört{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Rollo)
    Movit skrev 2014-06-26 21:12:56 följande:
    Verkar som jag måste hjälpa dig att hålla i kameran.... men du dom skorna var ju riktigt snygga...längtar till att jag får klä av dig.....dina skor ;)
    Jag gillar lampan i taketFlört
  • Anonym (Rollo)
    Anonym (mmmh) skrev 2014-07-15 07:50:40 följande:
    morgon{#emotions_dlg.flower} vill ni ha kaffe`?
    Med ett par droppar mjölk, tackFlört
  • Anonym (Rollo)
    NeedfulThings skrev 2014-07-16 17:11:51 följande:
    Solig

Jag lär väl på på pälsen för detta. Men alla har vi ju olika smak och naturellt går, enligt min mening,  definitivt före en söndertatuerad och söndertränad kvinnokropp. Ta det lugnt, Feel me. Jag avsåg inte dig nu. Du har en bra balans där.
  • Anonym (Rollo)
    Umekillej skrev 2014-07-16 21:31:35 följande:
    Jag tycker att alla tjejerna här är vackra på olika sätt. Det är olikheterna som jag gillar. Om alla var lika skulle det vara otroligt tråkigt.
    Förvisso. Men smaken är ju som baken, som sagt.
  • Anonym (Rollo)
    Mollsans skrev 2014-07-16 21:50:46 följande:

jag är verkligen inne på collage denna vecka känner jag. just detta kallar jag "det fina tros-collaget"Drömmer

Hallelujah!! ELLOS kan slänga sig i väggenTungan uteFlört{#emotions_dlg.flower}Plus
  • Anonym (Rollo)
    Feel me skrev 2014-07-17 15:06:08 följande:
    då har vi vart och tränat lite samt testade tävlings bikini underdelen och skornaTungan ute
    Osminkad, sorrySkäms
    Jag respekterar det hårda arbetet bakom denna kropp.
  • Anonym (Rollo)
    Anonym (No tjafs) skrev 2014-07-18 19:01:54 följande:
    vaddå? ska du be om ursäkt till en bitter brud som inte lägger 2 minuter i veckan på gymet?? men 20 timmar på familjeliv i vecka???? Jante-Sverige när det är som bäst!! "Du ska minsann inte tro att du är något" men vet du vad? Det är du! 100 ggr snyggare och trevligare än någon annan jag sett på FL....ever!!
    Det är en smaksak. Men har man inget snällt att säga behöver man ju inte kommentera. OBS! Detta var inte avsett för dig, sign Feel meFlört
  • Anonym (Rollo)
    goaskalice skrev 2014-07-17 12:14:58 följande:

Kul med repristema

Naturellt smakar alltid bäst!!!Tungan ute
Svar på tråden Helkroppstråden