Inlägg från: Anonym (Rollo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rollo)

Helkroppstråden

Anonym (No tjafs) skrev 2014-07-18 19:20:57 följande:
    Fattar inte vad du menar?? Men jag vägrar acceptera avundsjuka människor som borde lägga energi på sig själva istället för att prata illa om de som gör något och lyckas. De kan starta en egen tråd!!
    Sant. Men du missade kanske att insändaren skickade en ursäkt till Feel me? Scrolla bakåt.
  • Anonym (Rollo)
    Anonym (No tjafs) skrev 2014-07-18 19:33:43 följande:
    Och du har sett Feel Me sedan dess??
    Tråkigt om hon tog illa vid sig. Men hon kan ha missat ursäkten.
  • Anonym (Rollo)

Sign Feel me. Läs inlägg 77114, är du snäll.

• Anonym (Rollo)
    Anonym (No tjafs) skrev 2014-07-18 20:27:17 följande:
    Allvarligt!! Det är väl skitsamma om hon bett om ursäkt?? Släpp hörnflaggan nu Rollokolan!
    Du menar alltså att om någon förolämpar dig är det sak samma för dig om du får en ursäkt eller ej?
  • Anonym (Rollo)
    Anonym (tråkigt) skrev 2014-07-18 20:35:52 följande:
    Du verkar läskigt besatt!
    Det kanske är hans tjejFörvånad
  • Anonym (Rollo)
    Anonym (tråkigt) skrev 2014-07-18 20:45:27 följande:
    I hans drömmar misstänker jag.

Tråkigt att han och FM tog det som de tycks ha gjort, jag konstaterade ett faktum som jag tyckte var tråkigt. När jag insåg hur hårt det lät när man läste det bad jag om ursäkt. Nu verkar det som att vi är flera som upplevt det på samma sätt. Och ingen av oss har skrivit något negativt om FMs kropp!
    Japp. Jag såg din ärliga ursäkt och saken borde därmed var utagerat.  
  • Anonym (Rollo)
    Umekillej skrev 2014-07-18 20:53:26 följande:
    Ja, hon postade många bilder och ja, hon fick fina kommentarer. Det är faktiskt poängen med den här tråden.
    Om någon annan känner att de inte duger bredvid henne är det knappast hennes fel. Jag kan förstå det då jag kan känna likadant när killar lägger upp bilder på sina tvättbrädor men jag har självinsikt nog att inse att mitt självförtroende är mitt problem, inte någon annans.
    Det är djävlig tråkigt när bittra människor får andra att känna sig dåligt. Nu bad hon visserligen om ursäkt men skadan var redan skedd. Lite djävla självkontroll skulle man väl ändå kunna begära. Tänk efter innan ni skriver bittra inlägg.
    Vilken skada? De enda som tycks ha tagit skada av detta är några individer som saknar Feel me och inte får bruk av dassrullen bredvid sängen. Släpp detta nu. Så farligt var det väl ändå inte. Det var ju inga personliga påhopp hon utsattes för. Då hade det varit en annan sak.
  • Anonym (Rollo)
    Anonym (Solar) skrev 2014-07-19 12:07:16 följande:

Tack för alla era fina kommentarer.
    Idag lär det inte bli nått solande för det regnar Rynkar på näsan

Inte här. Kom hitFlört
  • Anonym (Rollo)
    Feel me skrev 2014-07-19 08:40:53 följande:

Oj vilket ståhej de vart!
    Jo jag såg hennes ursäkt, vilket hon inte behövde ge men ^^ Jag såg de men hann inte svara, min buss va 1 min ifrån *ruuuun* ja xD skit samma. 

de ända jag hade velat från hon va att hon kunde skickat privat meddelande till mig och berättat vad som sker istället helt öppet i tråden, hade såklart utan tvekan respekterat denna persons önskan och tagit de lugnt med bilder framöver,
     sak samma, hemma bakfull..jävla jäger, ingen napp heller..bah kaffe. Kräks

Välkommen tillbakaGlad. Du verkar ha tagit det hela på ett coolt sätt. Heders till dig. Då kan några individer här dra en lättnadens suck (eller annatFlört) . Krya på digSkrattande 
  • Anonym (Rollo)
    Licki2Luu skrev 2014-07-20 10:53:46 följande:

Rumpsöndag!

Mmmmmm! Blev sugen på rumpstekFlört
  • Anonym (Rollo)
    Mollsans skrev 2014-07-21 22:58:53 följande:
    I´m totally with you gorgeous!
    Ja. Hellre detta än alla söndertränade och söndertatuerade?..någonting.
  • Anonym (Rollo)
    goaskalice skrev 2014-07-22 09:32:58 följande:

Har inte hunnit kolla igenom det jag missat i tråden men bidrar med ett morgoncollage.

Ajajajajaj. Skulle inte ha gått in på tråden. Nu kommer man att gå omkring med tält hela dagenFlört
Svar på tråden Helkroppstråden