• Tveksamt

Helkroppstråden

Dress skrev 2014-04-27 22:08:29 följande:
    Den härliga strängen av hår som går över magen ner i kalsingarna  Så mysig att följa med fingrarna... 

Aha, jag förstår. Välkommen hit med fingrarna... (;
    Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
  • Tveksamt
    fialotta85 skrev 2014-04-28 07:44:19 följande:
    Hey

Hey you! Den där var inte tokig alls!
    Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
  • Tveksamt
    Maggio skrev 2014-04-29 21:14:37 följande:
    Long time since I posted... Hello everyone!

Det här är en kropp, och underkläder, i min smak...
  • Tveksamt
    Lickiluu skrev 2014-04-30 16:18:29 följande:
    Dåligt me bilder nu tycker jag! Eftersom de e Valborg bjuder ja på en till o hoppas på att alla andra gör detsamma :)

Kom hit och lyssna på musik med mig stället för att stå där själv och hänga...
  • Tveksamt

Bra, jag ligger här på soffan och väntar på dig...

• Tveksamt
    Lickiluu skrev 2014-04-30 17:02:40 följande:
    Bild på de?
    Nope, du får nöja dig med en 'klev just ut ur duschen'-bild... (=

• Tveksamt
    Dress skrev 2014-04-30 20:38:26 följande:
    Önskar hela tråden en trevlig Valborg med en repris :)

Nu var ju inte den där till mig specifikt heller, men den var ju verkligen inte dum.. Klart värt en duschbild.. (;
  • Tveksamt
    Lickiluu skrev 2014-05-01 09:04:38 följande:
    Va e de för en dag? E det en vanlig dag? Nej det är ingen vanligt dag för de e Lickis födelsedag hurra hurra hurra! Jag önskar mig bilder från alla :)

Tycker du gör det bra som börjar som hobbitarna, att ge bort presenter på födelsedagen.. (:
  • Tveksamt
    Dress skrev 2014-05-01 11:48:07 följande:
    Men Sötnos! Vad gullig du är Solig{#emotions_dlg.flower}

Ha ha! Flört

Ha ha! Japp. Kommer på måndag då Flört

Jasså, är det så lätt att boka in en vecka? =P
Svar på tråden Helkroppstråden