• Tveksamt

Helkroppstråden

Lussekatta skrev 2014-05-04 10:19:45 följande:
    Godmorgon från ett mulet Sthlm.
    Kom till Uppsala, här är det lite sol i alla fall.. (=
    Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
  • Tveksamt
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2014-05-04 16:31:36 följande:
    Lika vacker vet jag inte - allt är ju i betraktarens ögon men så här ser jag ut:

Väldigt mycket ögongodis, bakdelen din är mums!
    Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
  • Tveksamt
    Lickiluu skrev 2014-05-04 17:49:43 följande:
    Åhh glömde bild igen juh!

Där skulle man fått stå bakom och smeka..
  • Tveksamt
    Lussekatta skrev 2014-05-04 18:36:05 följande:
    Vad gillar vi repriser? Andra ggn gillt om dom är bra? .... :-*

Kyssvänligt värre!
  • Tveksamt
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2014-05-04 19:44:16 följande:
    Alltså, tack... Men jag ville verkligen inte att det skulle bli sånt rabalder...

Ska vi undvika ståhej så får vi nog se till att få tråden stängd. Avundsjuka människor kommer alltid skrika högt når något vackert visas eller når någon vågar avvika från det de tycker är det enda rätta. (:
  • Tveksamt

God kväll!

• Tveksamt
    Lickiluu skrev 2014-05-04 21:43:54 följande:
    En repris då eftersom jag e sååååå lat :P

Mumsigt!
  • Tveksamt
    Dress skrev 2014-05-04 21:52:39 följande:

Du är helt enkelt jättefin...
  • Tveksamt
    Charlotte73 skrev 2014-05-04 22:08:15 följande:
    Vuxna människor, o dom som kommenterar på det!! Det är väll typp 5 pers som fotar sig själva hela tiden.. haha. forlåt, men jag tyckar d är kul:D

Sådana som du alltså, kul att du kan roa dig själv. Sluta nu vara otrevlig, antingen kan du lämna tråden eller bara låta bli att kommentera.
  • Tveksamt
    Charlotte73 skrev 2014-05-04 22:20:34 följande:
    Men.. jag är inte otrevlig ju:O

Jo, att säga att att alla som kommenterar och postar bilder i den här tråden är muppar och skrattretande är faktiskt att vara otrevlig. Kan du inte säga något trevligt så var bara tyst istället.
Svar på tråden Helkroppstråden