Inlägg från: Påven Johanna |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna

Helkroppstråden

Anonym (Blondie) skrev 2014-01-14 17:40:01 följande:
    Kan säga det är ingen i Kungahuset (men Prins Carl-Philip... nej Gråter), det är inte Jon Bon Jovi ej heller Magnus Härenstam.

NU har ni fått tillräckligt med ledtrådar Tungan ute{#emotions_dlg.djavulsk}
    Disappointed!
  • Påven Johanna

Kände ni igen varandra med kläderna på? 

• Påven Johanna
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-15 09:01:15 följande:
    Nä, det var knappt vi gjorde det faktiskt... så vi klädde av oss direkt innan vi började äta Flört
    Till allmänhetens förtjusning! Precis som här. 
  • Påven Johanna

Den lunchen alltså. Restaurang Aphrodisiac.

• Påven Johanna
    fembarnsfar1967 skrev 2014-01-16 19:34:17 följande:
    Jag får väl ta och bjuda på en bild, det finns kanske de som gillar tjocka medelålders män i cykelkläder? Skrattande

Jag tycker att det är coolt. Jag är iofs lyckligt gift och tycker att min man är den bäste och ende och så vidare, men tja … trevlig bild i alla fall!

Killar är mer rakt upp och ner (och med kaffemugg eller gräsklippare) medan kvinnor vrider sig hit och dit på dassgolvet och på knä i sin jakt på en upphetsande bild. Lite lustigt i och med att män de facto har en mycket vid range för vad de finner attraktivt. 
  • Påven Johanna
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-21 10:56:55 följande:
    Mitt sista bidrag i denna tråd. Lämnar er nu. När man redan mår ganska dåligt av olika skäl så behövs inte mycket, i detta fall räckte det med en kommentar. Jag hoppas att ni som skriver elaka ord till
    Andra här inne tänker er för en extra gång innan man spottar ur sig någon elak kommentar.

Ni andra kvinnor och män är helt fantastiska och jag önskar er allt gott i framtiden! Ni vet vilka jag menar
    Den som mår dåligt ska nog inte utsätta sig för den nagelfaring som bildvisande på forum innebär (och särskilt vad det verkar nakenbilder). Du har ju fått enorma mängder beundran och komplimanger men är ändå så skör att en idiots inlägg gör dig så här ledsen. Hoppas att du snabbt kommer över det han skrev och strax mår bättre igen!

Lev väl.
  • Påven Johanna
    Anton Chigurh skrev 2014-01-23 14:15:02 följande:
    Är det okej med en repris, lite kallt för utomhustagningar, och jag gillar som bekant det i första hand. Naturbilder har en viss charm…
    Jag tycker att du ska köra på en utomhusplåtning. Jag vill se inverterad penis och pansarpung!
  • Påven Johanna
    arkitekt skrev 2014-01-28 08:29:46 följande:
    Är den där knoppen avskavad eller är det modellen så? Om det är slitage måste det väl bero på kläder och skit du hänger över knoppen?
    Vilken komiskt irrelevant fråga i en tråd som den här. 
  • Påven Johanna
    pillan3 skrev 2014-01-29 09:36:00 följande:

Väldigt tjusig bakdel. Det är nog många som får lust att motorbåta den. 
  • Påven Johanna

Om det förekommer korv i Göteborg så handlar det visst mer om fläskfilé där Ironman bor. 

Svar på tråden Helkroppstråden