Inlägg från: Anonym (Gomez) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gomez)

Helkroppstråden

Mr K69 skrev 2019-04-30 21:30:54 följande:

Ja och välkommen tillbaka, long time no see så att säga! Och nu är det, peppar peppar, jättehärlig stämning här också.

Fast man vet aldrig vad som ligger bakom hörnet och lurar...
  • Anonym (Gomez)

[quote=79604049][quote-nick]Anonym (Lydia) skrev 2019-05-03 22:54:41 följande:[/quote-nick][/quote]

Hårförlängningen har sett sina bästa dagar för länge sedan.

• Anonym (Gomez)
    Mr K69 skrev 2019-05-04 23:43:39 följande:
    Men då förklarar vi det på ett barns nivå. Har man inget snällt att säga så säger man inget alls.

Kan vi gå vidare nu och hädanefter så säger vi bara snälla saker till varandra så kommer alla trivas i tråden?

Kram på er allihopa och ha en kärleksfull kväll och natt
    Nja, jag ser negativa kommentarer som konstruktiva.
    Och inte är jag elak heller. Bara ärlig.

Så jag fortsätter på mitt eget sätt.

Tack för uppmärksamheten och den negativa kritiken.
  • Anonym (Gomez)
    Anonym (Undrandes) skrev 2019-05-05 10:38:14 följande:
    Även sent utvecklade personer kan säkert ta sig igenom en utbildning med lite extra hjälp och tid, men gratulerar hursomhelst.

Kul iallafall att jag kunde bidra till att utöka ditt svenska ordförråd.
    Ja, och det är ju jättebra. 
    Kul att du delar med dig av dina erfarenheter! 
  • Anonym (Gomez)
    Anonym (Undrandes) skrev 2019-01-13 19:47:09 följande:

Är det möjligt att byta namn på tråden till Lydiatråden?

Det är ju ändå inga andra personer som lägger upp bilder i den här tråden längre.

Låt den dö nu, så att vi kan ära dens minne.

Du kanske ska följa din egen uppmaning?
  • Anonym (Gomez)

[quote=79794470][quote-nick]Anonym (Lydia) skrev 2019-07-31 00:04:22 följande:[/quote-nick][/quote]

Nämen har man sett. Lite stökigt i hallen du...

• Anonym (Gomez)
    Anonym ( ) skrev 2019-07-31 11:10:33 följande:
    Blir lätt så när man fokuserar på andras bekräftelse istället för hem, barn och man. Då vet man var prioriteringarna finns nånstans.
    Ungefär min tanke.
  • Anonym (Gomez)
    Anonym (Eyes without a face) skrev 2019-07-31 17:06:16 följande:
    Anonym ( ) skrev 2019-07-31 11:10:33 följande:

Blir lätt så när man fokuserar på andras bekräftelse istället för hem, barn och man. Då vet man var prioriteringarna finns nånstans.

Wow, man ser ett par skor som inte står i militärisk ordning och en omkullvält träningsväska. Kanske en lite obäddad säng så här på semestern. Det vittnar verkligen om någon som tappat det helt...

Lite skrämmande att någon på riktigt tror att man inte kan prioritera sin familj för att man slänger upp en bild ( vad tar det 5 min?) i ett webbforum. Fast det är klart kvinnor ska ju helst vara fastsurrade i spisen dygnet runt med ett barn, helst fler, på armen, men repet ska vara lagom långt så hon kan städa hallen också så inte maken snubblar när han kommer hem. Det är förstås otänkbart att han själv kan flytta på ett par skor.
    Så länge han vet att hon viker ut sig på nätet så.
    Hon är lätt att identifiera om man känner henne pga tatueringen... kanske grannfrun hänger här på FL?

Minns en tråd där någon känt igen någon i en av dessa stripptrådar... den personen är nog inte den enda.
  • Anonym (Gomez)
    Anonym (Lydia) skrev 2019-07-31 23:26:38 följande:

Jag har aldrig känt mig så hatat och älskat som jag har gjort iden här tråden.
    Vad det gäller min stökiga hall så är det precis som Eyes skriver för det är bara skorna och en träningsväska som inte står prydligt och sängen är obäddad för att det är bra att bädda den en stund efter  att man har klivit ur den för då dör många kvalster.
    Ha ett bra liv och bemöt andra som du vill bli bemött själv för det vinner man på i längden 

Det är stor skillnad på hat och kritik.
    Tror inte att någon här hatar dig.

Angående stöket så är det mer regel än undantag på dina bilder med stökig bakgrund.
  • Anonym (Gomez)
    Anonym (Nyfiken1) skrev 2019-08-10 12:08:59 följande:
    Snygga killar här inne :)!!
    Dra upp särken.
Svar på tråden Helkroppstråden