Helkroppstråden
Härligt - det tar jag på extra stort allvar när det kommer från dig!
Härligt - det tar jag på extra stort allvar när det kommer från dig!
Då tycker jag det är värre med de som bajsar utan att tvätta händerna och sen använder en kundvagn. Men det är ju inte för egna lustars skull förstås.
[quote=79902868][quote-nick]Anonym (Gomez) skrev 2019-09-15 12:53:08 följande:[/quote-nick]
Jag tolererar mycket. Dock inte påtvingad mer eller mindre nakenhet i offentliga miljöer. Att t ex sitta på en stol efter ett i det närmaste naket kvinnligt underliv är bara vämjeligt och högst ohygieniskt.
Jag förstår om du lever ensam. Kan du tänka dig att för mig så får gärna en kvinna som går utan trosor och kort tjol sätta sig över mitt ansikte å gå loss och gnida hela musen i ansiktet på mig, å jag kommer bara att svara med att slicka upp hennes härliga safter, jag kommer även att slicka och tung knulla henne i rumpan och vill hon kissa lite också så är det ännu bättre.
Du tänker säkert att jag bär på sjukdomar, men jag är kärn frisk.
Vad är det ni tjafsar om?
Oj, vi har visst kränkt någon
Ja, vid fototillfället så var det extremt lite kläder, som vi fotar ofta. Dock var det inte bland folk just i det tillfället. Och det stämmer att det blir utmanande kläder nör vi är på platser där vi känner oss vågade.
Men det är kläder på en nivå där folk som gillar ser, och folk som inte bryr sig lätt kan förbise. Är exhibitionistiska och får en kick av att bli "önskade" av andra som tänker som oss.
Lättkränkta män och kvinnor är inte så viktiga flr oss
I övrigt så är det bättre att du slutar söka underlivsjox med blicken när du rör dig bland folk
Strunt i alla avundsjuka idioter, du är vacker
Var finns sanningen
I betraktarens ögon
En blind mans talan