-
Fniss!! Vet nog vad du tänker på din luring...!HerrZ skrev 2016-01-20 20:48:41 följande:kan ju alltid träna i duschen
-
Dags att göra något åt den här dagen.. Många äventyr som väntar på att bli upptäckta...
-
Kom igen å dra lite då...Dasen skrev 2016-01-21 10:02:22 följande:Jag hade gärna upptäckt det som döljer sig under täcket på bilden
-
Det blir alltid äventyr om när man är med mig... En busig fröken så blir det så lätt ett äventyr eller två.. Önskar jag kunde dela med mig mer..Pp83 skrev 2016-01-21 21:01:43 följande:
Blev det några äventyr idag? Själv hade jag nog helst legat kvar i sängen idag.
-
Tjockis?!! Du måste prata om någon annan!! Håriga bringor å magar är sexigt verkligen!! Fler bilder tack!!
Pp83 skrev 2016-01-21 23:34:29 följande:En halv tjockis här
-
Hur jag tänkte? Att det där var en fin bild på ett härligt bröst å mage. Å därför vill jag gärna se mera av dig... Så tänkte jag...
Pp83 skrev 2016-01-22 00:09:41 följande:mera? Hur... Eller hur tänker du då? Hur tänker du dig att dem skulle se ut? önskemål?
-
Tror du hade fått brännsår om du gjorde så just nu... Å det skulle vara för att jag är en het fröken... ; )Dasen skrev 2016-01-24 13:49:37 följande:Hade varit mysigt och krypa ner under täcket och låta händerna vandra upp och ner för din kropp....
-
Fröken är uttråkad å borde sova men gaaa kroppen är vaken å vill annat... Kanske ett tecken på att jag börjar bli frisk igen... Tittut säger den här rackaren iaf...
-
Tack tack!! Tyvärr ligger jag till sängs nu igen den här influensan är inte att leka med...
stk68 skrev 2016-01-28 08:51:00 följande:Vacker och underbar....
-
Jo tack servitriser jag oxå att jag skulle bli.. Det här måste vara årets influensa för halva jobbet ligger tydligen utslagna... Jag trodde jag skulle jobba idag men när jag var å handlade igår, 300m till Ica å hem igen, så var all energi slut.. Satt på golvet i hallen å grät... Ja jag vet barnsligt men så var det... Så jag ligger i sängen utan feber som tur är men slut i kroppen helt klart... Sååå därför blir den en liten repris... Här å nu för att muntra upp lite...Anonym (Stallion) skrev 2016-01-28 09:24:49 följande:Men lilla Fia lotta, du skulle ju bli bättre kom vi ju överens om ;) sist jag var så dör super förkyld, tog jag en husmors kur... 6a varm cogniac och en pressad vitlök i....den drev ut demoner kan jag säga.. Jag låg i fosterställning hela natten. Men inte en tillstymmelse till en täppt i näsan dagen efter..haha