-
Ingen färg på tårna jag lovar Borka!!Borka skrev 2016-01-29 17:38:17 följande:Nice. Hoppas tårna är fria från färg dock ;)Borka rövar bort dina fötter
-
Inte mycket aktivitet här under gårdagen ser jag!! Härliga fina vackra justme bra att du styr upp saker å ting!! Fröken har varit ute å dansat det var sannerligen inte igår!! Har ju haft full sjå att styra upp mitt trassliga liv de senaste månaderna... Meeen nu så är ordningen återställd!! Ha en go dag på er!!
-
Tack tack! Trevligt ska man ju ha så ofta som möjligt eller hur...Hotrod skrev 2016-01-31 19:33:15 följande:
Ser trevligt ut Maria :)
Burnout -
Dagens bästa stund.... Nä inte riktigt bästa är att få väcka mina egna härliga grabbar. Näst bäst är att kliva in på jobbet å möta små tindrande ögon som kommer springande för att ge fröken en kram.. Tredje bästa morgonens dusch..
-
God morgon dags att vakna! Se till att göra någon annan glad idag!! Kram på dej!!
-
Tack!! Ja du lyckades att görs mig glad... Fina ord! Tack tack!!
Anonym (Donator) skrev 2016-02-02 11:39:55 följande:kan försöka göra dig glad.
dina bilder är som vanligt väldigt välkomna på morgonen. Lika vacker som vanligt är du också.
-
Det låter ju väldigt mysigt att mysa både här å där.. Humm tänk så många fina människor man önskar att man kände..Anonym (Stallion) skrev 2016-02-02 15:39:32 följande:Hade vi känt varandra.. hade det inte blivit mycket gjort än att myst hela tiden.. både här och där ;)
-
Haha frikort... Oj vilken ära.. Det har jag aldrig varit förr, någons frikort.. Det trodde jag bara snygga Hollywood stjärnor var...Anonym (Stallion) skrev 2016-02-02 16:44:22 följande:Eller hur baby !! du är mitt frikort any day!!
-
Hej hopp vilken trevlig syn mitt i lunchpausen!! Härlig mage säkert alldeles förträfflig att lägga huvudet på ..,dagonbalian95 skrev 2016-02-03 12:02:22 följande:
Till alla er vackra lejoninnor här inne.
-
Så det är så det funkar med frikort har alltid undrat... Så av alla jordens undersköna kvinnor skulle du kunna tänka dig att ge mig ett sånt kort... Najs!! Tack !!Anonym (Stallion) skrev 2016-02-03 16:51:39 följande:Frikort får man ju tilldela en sådan själ man inte varje dag stöter på..irl..