• Hotrod

Helkroppstråden

3barns mamma 85 skrev 2013-08-18 11:34:40 följande:
    Jag vill se mer :P
    Det kommer nog Flört
  • pinkdolly
    NOEL75 skrev 2013-08-18 11:29:46 följande:

Katter är ju en helt annan sak såklart. Djurvän kommer jag alltid förbli och man kan ju inte klandra någon som tar hand om en förtappad liten katt som behöver omvårdnad...
    pinkdolly skrev 2013-08-18 11:13:09 följande:Men lilla älskade Noel, du är alltid en favorit! Du vet att du har en väldigt speciell plats i mitt slampiga hjärta ;)

Har man en ny favorit så har man gumman... smile5.gif även om det inte finns någon annan som kan fylla ett slampigt hjärta som jag smile1.gif
    Nej, det finns ingen som du. Och jag kan ha flera favoriter. Tvivlar på att du är trogen bara mig ;) Eller, det vet jag ju ;)
  • vonKatt
    NOEL75 skrev 2013-08-18 11:29:46 följande:

Katter är ju en helt annan sak såklart. Djurvän kommer jag alltid förbli och man kan ju inte klandra någon som tar hand om en förtappad liten katt som behöver omvårdnad...
    pinkdolly skrev 2013-08-18 11:13:09 följande:Men lilla älskade Noel, du är alltid en favorit! Du vet att du har en väldigt speciell plats i mitt slampiga hjärta ;)

Har man en ny favorit så har man gumman... smile5.gif även om det inte finns någon annan som kan fylla ett slampigt hjärta som jag smile1.gif
    Pustar ut! Tur att man alltid kan räkna med dig Noel. Sååå omtänksam! :)
  • Kille 34

Riktigt trevlig tråd det här..Mycket  fina bilder på fina människor ! Skrattande

• pinkdolly
    vonKatt skrev 2013-08-18 12:13:36 följande:
    Pustar ut! Tur att man alltid kan räkna med dig Noel. Sååå omtänksam! :)
    Jag tar gärna hand om ensamma katter också. Jag och Noel kan kanske dela?
  • vonKatt
    pinkdolly skrev 2013-08-18 12:24:16 följande:
    Jag tar gärna hand om ensamma katter också. Jag och Noel kan kanske dela?
    Men mjaou!! Det vore nog bra. Katten är illa tilltufsad och behöver all hjälp som går att få....
  • pinkdolly
    vonKatt skrev 2013-08-18 12:28:40 följande:
    Men mjaou!! Det vore nog bra. Katten är illa tilltufsad och behöver all hjälp som går att få....
    Vad bra! Delad eller gemensam vårdnad, vi får se vad vi kan komma överens om ;)
  • vonKatt
    pinkdolly skrev 2013-08-18 12:31:50 följande:
    Vad bra! Delad eller gemensam vårdnad, vi får se vad vi kan komma överens om ;)
    låter lovande
  • pinkdolly
    vonKatt skrev 2013-08-18 12:34:43 följande:
    smile2.gif låter lovande
    Åh jag och Noel har skaffat en kissekatt ihop! Börjar bli seriöst nu. För hoppas han går med på det bara
  • vonKatt
    pinkdolly skrev 2013-08-18 12:35:49 följande:
    Åh jag och Noel har skaffat en kissekatt ihop! Börjar bli seriöst nu. För hoppas han går med på det bara
    Haha! Hoppas inte det blir en lämnad stackars sommarkatt bara. Vem ska skrapa upp resterna då???