• pinkdolly

Helkroppstråden

vonKatt skrev 2013-08-18 12:39:26 följande:
    Haha! Hoppas inte det blir en lämnad stackars sommarkatt bara. Vem ska skrapa upp resterna då???
    Nejje. Vi ska ta hand om dig ;) Du får sova hos mig i sängen t.o.m. Och jag ska nog få dig att spinna av välbehag varje dag!
  • vonKatt
    pinkdolly skrev 2013-08-18 12:45:49 följande:
    Nejje. Vi ska ta hand om dig ;) Du får sova hos mig i sängen t.o.m. Och jag ska nog få dig att spinna av välbehag varje dag!
    Gillas! Undrar bara om Noel blir nöjd med arrangemanget?
  • Nanime

Vilka bilder ni lägger upp :D Kan tyvärr inte nämna er en och en då ni är lite för många men era bilder gillas starkt! Solig
    Och tack för de fina kommentarerna på senaste bilden :)

Har precis kommit igång med träningen igen, så lite tråkigt men det är det enda jag har att bjuda på i bildväg för tillfället :P

• mrme

Snyggt.

Nanime skrev 2013-08-18 12:51:59 följande:
    Vilka bilder ni lägger upp :D Kan tyvärr inte nämna er en och en då ni är lite för många men era bilder gillas starkt!

Har precis kommit igång med träningen igen, så lite tråkigt men det är det enda jag har att bjuda på i bildväg för tillfället :P

• ooOO MM OOoo

Vilka bilder ni lägger upp :D Kan tyvärr inte nämna er en och en då ni är lite för många men era bilder gillas starkt! Solig

Fint :) jag måste oxå komma igång med träningen nu.
  • ander25k

Härligt att träningen är igång igen ,ser fram mot att läsa om lite resultat från träningen i den andra tråden .

Och snygg som vanligt är du ;).
  • ooOO MM OOoo

Testar bildfunktionen i appen igen.

(Har fyllt i recension samt skrivit till supporter och klagat) [img=/gallery/image/5130662/phptr01dh31416.jpg]

• ooOO MM OOoo
    ooOO MM OOoo skrev 2013-08-18 13:26:58 följande:

(Har fyllt i recension samt skrivit till supporter och klagat) [img=/gallery/image/5130662/phptr01dh31416.jpg]

Och inte fan dunkar det.. Trött jag blir..
  • straight arrow
    ooOO MM OOoo skrev 2013-08-18 13:26:58 följande:
    Nu kunde jag hitta var bilden hamnar någonstans,
    http://app.familjeliv.se/gallery/image/5130662/phptr01dh31416.jpg
    genom att lägga in servernamnet före... är det rätt bild, MM? 
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience