Haskel skrev 2012-12-21 21:46:31 följande:
En fantastisk kropp med fina former, syns faktiskt inte spår av tidigare ätstörningar.
Budgivningen har faktiskt stått still idag, både jag och intressenterna har väl varit upptagna med julstök

. Synd att du håller på att bygga, ju fler intresserade dessto bättre annars. Är rädd att jag får nöja mig med ca 2 mille. Anton hade iaf funderingar på att bjuda 1.8 tror jag. Men så är det ju den där gräsklipparen också, den betyder väldigt mycket för mig, liksom mina kalsonger
Tack så mkt! Och tack alla ni andra också. Fantastiskt vad glad man blir av komplimanger från helt okända människor!
Hmm, konstigt med stillastående budgivning på ett sådant fantastiskt objekt. Såg ut att vara "ngt för den händige", det skulle ha passat perfekt! Blir spännande att se var det landar, kanske värt att lägga ett skambud ändå, en sommarstuga har man ju alltid glädje av. + gräsklippare - kallingar, det blir väl bra?
Bonnevier- Superfin bild! Fantastikt fin kropp och gudomlig bebis! -9kg!? imponerande, men ser inte ut att ha behövts!