• Ernst Hugo

Helkroppstråden

Anonym (badsugen) skrev 2012-12-21 21:53:59 följande:

Och en dörr emellan för säkerhets skull....det är bra att du är försiktig!

Inte emellan det är spegelbilden i dörren jag fotat *L*
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • straight arrow
    Bonnevier skrev 2012-12-21 21:54:53 följande:
    Har lyckats slarva bort minneskortet till kameran så det får bli denna som finns på datorn tills vidare. Tagen för ca 8 månader sen. I dagsläget är man 9 kg lättare. Återkommer med en nyare helkroppsbild senare när jag återfunnit minneskortet alternativt köpt ett nytt (:

Å hoppsan sa. Underbar tatuering!
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • xXx
    Har lyckats slarva bort minneskortet till kameran så det får bli denna som finns på datorn tills vidare. Tagen för ca 8 månader sen. I dagsläget är man 9 kg lättare. Återkommer med en nyare helkroppsbild senare när jag återfunnit minneskortet alternativt köpt ett nytt (:

Herrejävlar vilken fin tatuering Glad   Även en grym 3-D tatuering av ett litet barn. Häftigt
  • Haskel
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-21 21:51:03 följande:
    Haskel, man vill se mera av både dej och av huset?
    Av huset förstår jag ju, men vill ni verkligen se mera av migFlört?
  • Anonym (bmi plus)

Fin tatuering, fin tjej, urgulligt barn
  • Anonym (bmi plus)
    Haskel skrev 2012-12-21 22:00:25 följande:
    Av huset förstår jag ju, men vill ni verkligen se mera av migFlört?
    Jaaa..
  • Xmag

Är inte så förtjust i tatueringar egentligen men detta var fint! Härlig bild.
  • Putt B

Personligen är jag inte för tatueringar av det slaget.. men bortser man ifrån den så är din bild jättefin... både mamma och barn..
  • Ernst Hugo
    straight arrow skrev 2012-12-21 21:54:36 följande:
    Glöm inte cykeln. Ha alltid en flyktväg redo.

Haha, blev jag den förste på 2136 inlägg som blev dissad Skrattande tack Pilen
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Anonym (Emma)
    Haskel skrev 2012-12-21 21:46:31 följande:
    En fantastisk kropp med fina former, syns faktiskt inte spår av tidigare ätstörningar.

Budgivningen har faktiskt stått still idag, både jag och intressenterna har väl varit upptagna med julstökGlad. Synd att du håller på att bygga, ju fler intresserade dessto bättre annars. Är rädd att jag får nöja mig med ca 2 mille. Anton hade iaf funderingar på att bjuda 1.8 tror jag. Men så är det ju den där gräsklipparen också, den betyder väldigt mycket för mig, liksom mina kalsongerFlört 
    Tack så mkt! Och tack alla ni andra också. Fantastiskt vad glad man blir av komplimanger från helt okända människor!

Hmm, konstigt med stillastående budgivning på ett sådant fantastiskt objekt. Såg ut att vara "ngt för den händige", det skulle ha passat perfekt! Blir spännande att se var det landar, kanske värt att lägga ett skambud ändå, en sommarstuga har man ju alltid glädje av. + gräsklippare - kallingar, det blir väl bra?

Bonnevier- Superfin bild! Fantastikt fin kropp och gudomlig bebis! -9kg!? imponerande, men ser inte ut att ha behövts!
Svar på tråden Helkroppstråden