• Haskel

Helkroppstråden

Jag vill tacka alla tjejer i första hand, Octo, Thessa, Beth, Badsugen, Flisan, Knubbig, Bmi, Bonnevier samt alla ni andra jag inte kommer ihåg namnet på.  Tack till er killar också.

Fantaskt vackra kroppar ni alla har. Långa, korta, smala och knubbiga spelar ingen roll. Även trevligt då vissa av er visat sina bröst på granntråden. Jag slutar aldrig att förvånas öveer hur vackra ett par bröst och en kvinnokropp är.

Den klart trevligaste tråden i   FL:s historia, nästan ingen osämja. Bara trevliga människor och uppskattning till varandra. Kanske beror på att vi alla är lite kroppsfixerade trots alltFlört?

• Anonym (bmi plus)
    Ernst Hugo skrev 2012-12-21 22:08:59 följande:

Haha, blev jag den förste på 2136 inlägg som blev dissad Skrattande tack Pilen
    Jag ser inte hur mannen (du) ser ut på den bilden
  • straight arrow
    Ernst Hugo skrev 2012-12-21 22:08:59 följande:

Haha, blev jag den förste på 2136 inlägg som blev dissad Skrattande tack Pilen
    Haha, skojar bara, du vet att jag tycker om dig EH
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Ernst Hugo
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-21 22:15:16 följande:
    Jag ser inte hur mannen (du) ser ut på den bilden

Poäng - jag får väl ordna en bättre. Tänkte bara att jag skulle försöka undvika den klassiska badrumsbilden *L*
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • xXx
    Ernst Hugo skrev 2012-12-21 22:17:55 följande:

Poäng - jag får väl ordna en bättre. Tänkte bara att jag skulle försöka undvika den klassiska badrumsbilden *L*
    Vad sägs om en badrumsbild med cykeln bredvid dig? Den är inte så vanlig Glad
  • Anonym (bmi plus)
    Ernst Hugo skrev 2012-12-21 22:17:55 följande:

• Tom Araya
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-21 16:12:26 följande:

Jag får väl slänga in en bild till, bara för att jag fick lära mej ett nytt ord- "egorunka". Jag egorunkar lite extra med att säja att det här är en bild från fjolåret, där jag bara är 48.

Åh, det är sådana som du som gör att rädslan för att åldras minskar rejält! Solig
  • Haskel

Bmi och badsugen: Eftersom att alla ni två vill se mer av mig så har jag bestämt mig för att fixa det åt er. Men ge er till tåls en liten stund till. Har nämligen inga på datorn, utan måste be sambon fotografera mig först. Men lovar att återkommaFlört,

• Ernst Hugo
    straight arrow skrev 2012-12-21 22:17:29 följande:
    Haha, skojar bara, du vet att jag tycker om dig EH

Nema problema
    xXx skrev 2012-12-21 22:19:43 följande:
    Vad sägs om en badrumsbild med cykeln bredvid dig? Den är inte så vanlig Glad

*pust flämt*
    *kånkar Skeppshultaren 3tr upp* 

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Tom Araya
    Alltid Daph skrev 2012-12-21 16:26:23 följande:
    Jag gillar också det där med egorunka. Det är vår nya catch phrase!

En sådan läcker utstyrsel...den gör inte den snygga bäraren sämre direkt.Glad
Svar på tråden Helkroppstråden