• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (bmi plus)
    Ernst Hugo skrev 2012-12-21 22:08:59 följande:

Haha, blev jag den förste på 2136 inlägg som blev dissad Skrattande tack Pilen
    Jag ser inte hur mannen (du) ser ut på den bilden
  • straight arrow
    Ernst Hugo skrev 2012-12-21 22:08:59 följande:

Haha, blev jag den förste på 2136 inlägg som blev dissad Skrattande tack Pilen
    Haha, skojar bara, du vet att jag tycker om dig EH
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Ernst Hugo
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-21 22:15:16 följande:
    Jag ser inte hur mannen (du) ser ut på den bilden

Poäng - jag får väl ordna en bättre. Tänkte bara att jag skulle försöka undvika den klassiska badrumsbilden *L*
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • xXx
    Ernst Hugo skrev 2012-12-21 22:17:55 följande:

Poäng - jag får väl ordna en bättre. Tänkte bara att jag skulle försöka undvika den klassiska badrumsbilden *L*
    Vad sägs om en badrumsbild med cykeln bredvid dig? Den är inte så vanlig Glad
  • Anonym (bmi plus)
    Ernst Hugo skrev 2012-12-21 22:17:55 följande:

• Tom Araya
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-21 16:12:26 följande:

Jag får väl slänga in en bild till, bara för att jag fick lära mej ett nytt ord- "egorunka". Jag egorunkar lite extra med att säja att det här är en bild från fjolåret, där jag bara är 48.

Åh, det är sådana som du som gör att rädslan för att åldras minskar rejält! Solig
  • Haskel

Bmi och badsugen: Eftersom att alla ni två vill se mer av mig så har jag bestämt mig för att fixa det åt er. Men ge er till tåls en liten stund till. Har nämligen inga på datorn, utan måste be sambon fotografera mig först. Men lovar att återkommaFlört,

• Ernst Hugo
    straight arrow skrev 2012-12-21 22:17:29 följande:
    Haha, skojar bara, du vet att jag tycker om dig EH

Nema problema
    xXx skrev 2012-12-21 22:19:43 följande:

*pust flämt*
    *kånkar Skeppshultaren 3tr upp* 

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Tom Araya
    Alltid Daph skrev 2012-12-21 16:26:23 följande:
    Jag gillar också det där med egorunka. Det är vår nya catch phrase!

En sådan läcker utstyrsel...den gör inte den snygga bäraren sämre direkt.Glad
  • Anonym (bmi plus)
    xXx skrev 2012-12-21 22:19:43 följande:
    Det röstar jag med för
Svar på tråden Helkroppstråden