• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (vackert)
    trollefur skrev 2012-12-18 15:58:46 följande:

bifogar en bild på mig o min stora röv!
    Du är jättesnygg {#emotions_dlg.flower}
    Finaste bilden i tråden tycker jag
  • Haskel
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-21 23:52:30 följande:
    Jag har inte sett Johnnys kalsonger eller knappt hans kropp, men ni har liknande, vackra ansikten.
    Nu gör du mig generad på riktigt, tack för den otroligt fina komplimangen.
  • Philipsson
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-22 00:12:13 följande:
    Jag bryr mig inte heller så jättemycket numera. Jag har ett bra liv, och jag är frisk. Sen hade det väl inte varit fel att vara lite snygg med, men va fan.. Haha
    Fast det är ett intressant fenomen det där att många kvinnor tycks tro att pojkar/män inte är utsatta för samma påverkan vad gäller direkt reklam och indirekt reklam (t.ex. film) reativt utseendet som flickor/kvinnor. Vad grundar de det på?

Flickor får anorexia, pojkar knaprar ryssfemmor. Två sidor av samma mynt. Målet är att bli attraktiv på marknaden. Det är en cynisk värld vi lever i, för att människor är cyniska.
    Ja, det är jag på bilden.
  • Klipphäll

Men är det verkligen på samma sätt? Visst lever vi i en cynisk värld, så är det absolut, men jag upplever att vi quinns har en ständig utseendepress på oss. Inte lika många män som känner pressen av att tokträna på gymmet och käka ryssfemmor som kvinnor som känner viktpress?

Philipsson skrev 2012-12-22 00:21:29 följande:
    Fast det är ett intressant fenomen det där att många kvinnor tycks tro att pojkar/män inte är utsatta för samma påverkan vad gäller direkt reklam och indirekt reklam (t.ex. film) reativt utseendet som flickor/kvinnor. Vad grundar de det på? Flickor får anorexia, pojkar knaprar ryssfemmor. Två sidor av samma mynt. Målet är att bli attraktiv på marknaden. Det är en cynisk värld vi lever i, för att människor är cyniska.

• Philipsson
    Klipphäll skrev 2012-12-22 00:27:26 följande:
    Inte lika många män som känner pressen av att tokträna på gymmet och käka ryssfemmor som kvinnor som känner viktpress?
    Jaså inte? Det där tror jag inte en sekund på. Skilnaden är att män inte talar om det offentligt på samma sätt.
  • Anonym (bmi plus)
    Philipsson skrev 2012-12-22 00:21:29 följande:
    Fast det är ett intressant fenomen det där att många kvinnor tycks tro att pojkar/män inte är utsatta för samma påverkan vad gäller direkt reklam och indirekt reklam (t.ex. film) reativt utseendet som flickor/kvinnor. Vad grundar de det på?

Flickor får anorexia, pojkar knaprar ryssfemmor. Två sidor av samma mynt. Målet är att bli attraktiv på marknaden. Det är en cynisk värld vi lever i, för att människor är cyniska.
    Jag ser nog till mig själv. Jag har aldrig brytt mig särskilt mycket om utseendet på killar jag blivit intresserad av. Har de humor, är fina människor, snälla, glada, blir de attraktiva i mina ögon. För min del spelar just utseende väldigt liten roll. Det är det man först lägger märke till, men sen är det insidan som räknas.

Jag vet killar som anses snygga som är fula på insidan, och då är de inte attraktiva.

Så min slutsats till att jag tror att det spelar mindre roll hur killar ser ut grundar sig enbart på hur jag själv tänker. För min egen del spelar det inte stor roll alls. Jag faller för insidan
  • Haskel
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-22 00:05:11 följande:
    Jag kan tänka tvärtom ibland. Att det hade varit enklare att vara kille. Då gör det inte så mycket om man inte är toksnygg. Ni har inte samma "krav" på er. Eller så är det bara så det känns
    Det råder nog iof inte samma kroppshysteri och kroppsideal, hos killar som hos tjejer.Killar har väl därför inte haft så mycket att behöva leva upp till, utan man kan lättare acceptera sig som man är. Jag själv, tror de flesta killar håller med, är inte alls kräsen. Kvinnokroppen är det absolut vackraste som finns på denna jorden, oavsett hon är smal, mullig, lång eller kort. Viktigast är faktist utstrålning, att man bär sin kropp med stolthet, det är otroligt attraktivt. För de som har dåligt självförtroende är den här tråden ett steg i rätt rikting. Att våga visa upp sig, ger både självförtroende, vilket gör dem mer attraktiva.

Men sedan är det ju så att ett par kvinnobröst är ju alltid lika spännande, likaså en kvinnas sköte. Att få ett foto på något av det är alltid spännande och trevligt som kille. Har jag förstått saken rätt, brukar dock ett foto på en erigerad k-k vara lika populärt att få som tjej. På så vis menade jag att vi killar inte hade så mycket intressant att visa upp. Om man inte har en kropp i stil med Anton förståsSkrattande,

• Grätchen
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 14:34:27 följande:
    Jaja, ni har ju sett min nakna röv redan, så jag har beslutat mig för att jorden inte slutar rotera om ni får lite till. Nu är det förvisso den 21 december i morgon. 2012. Men i alle fall...

Nåväl, här kommer den dock, och ni kan tacka Loveheart, det var hon som valde ut den. Är ni inte nöjda ber jag er lämna eventuella överklaganden i hennes inbox.

www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/p...
    Hoppsan hejsan, jag håller på att tvätta men kan inte hitta min tvättbräda, får jag låna din?
  • Anton Chigurh
    Grätchen skrev 2012-12-22 00:42:16 följande:
    Hoppsan hejsan, jag håller på att tvätta men kan inte hitta min tvättbräda, får jag låna din?
    Självklart, Grätchen, du kan få låna hela mig. Jag gillar dig på riktigt....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Klipphäll

Hoppas du har rätt! Min 'icke vetenskapliga' uppfattning är kalla fall att män lägger ribban högt oavsett hur de själva ser ut. Typ en kille som får chansen att *** en enormt snygg tjej, de passar på, njuter f fulla muggar, tycker de gjort en erövring. Vi tjejer däremot, skulle vi mot förmodan lyckas fånga ett kap skulle vi inte njuta av det. Vi har fullt upp med att hålla in magen och 'duga' Jag kan ha fel, men det är så jag uppfattat det.

Philipsson skrev 2012-12-22 00:31:35 följande:
    Jaså inte? Det där tror jag inte en sekund på. Skilnaden är att män inte talar om det offentligt på samma sätt.

Svar på tråden Helkroppstråden