• PAUSA

Helkroppstråden

vonKatt skrev 2013-08-25 22:47:41 följande:
    Sjutton gubbar. Jobbar du på beställning? Eller, det är kanske bara de allra bästa som får beställa Obestämd Och där kvalificerar sig ju Anton in, förstår jag! 
    En stilla önskning har ju aldrig varit olaglig. Sen finns det ju dom du helst inte säger emotSkäms........ ja du vet ju själv Flört-
  • Anonym (Kvinna med pärlörhänge)
    justnextdoor skrev 2013-08-25 16:36:37 följande:
    Pärlan i örat!! Din kropp är fantastisk! Jäklar!! Jag ska ju städa, men tungan ramla ut... Kanske funkar att damma med

Tack ....Inte damma med tungan...Kan behövas till annat..
    justnextdoor skrev 2013-08-25 16:36:37 följande:
    Pärlan i örat!! Din kropp är fantastisk! Jäklar!! Jag ska ju städa, men tungan ramla ut... Kanske funkar att damma med

Tack ....Inte damma med tungan...Kan behövas till annat..
  • vonKatt
    PAUSA skrev 2013-08-25 22:52:20 följande:
    En stilla önskning har ju aldrig varit olaglig. Sen finns det ju dom du helst inte säger emotSkäms........ ja du vet ju själv Flört-
    Jo..... jag har ett hum tror jag.... Obestämd
    Prrr!

Noel och Hotrod jättesnygga bilder !

PAUSA : läckra bilder. Synd att du får ta skit...men det hoppas jag att du sliter i

Vad gäller er kvinnor här i tråden gillar jag alla era bilder Verkligen ! Jag inspireras av er !.Skulle aldrig tänka på det som en tävling .Jag unnar er alla uppskattning och komplimanger.

Ofta hör man att det är naturligt att män gillar att se på porr/lättklädda damer .I så fall borde man tycka att det är lika naturligt att vi ( vissa av oss) vill visa upp oss.

Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-08-25 23:04:21 följande:

PAUSA : läckra bilder. Synd att du får ta skit...men det hoppas jag att du sliter i

Vad gäller er kvinnor här i tråden gillar jag alla era bilder Verkligen ! Jag inspireras av er !.Skulle aldrig tänka på det som en tävling .Jag unnar er alla uppskattning och komplimanger.

Ofta hör man att det är naturligt att män gillar att se på porr/lättklädda damer .I så fall borde man tycka att det är lika naturligt att vi ( vissa av oss) vill visa upp oss.

Hoppas du skiter i den skit du får ta, skulle det stå ( till Pausa)
  • Hotrod
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-08-25 23:04:21 följande:

Tack Flört  gillar dina bilder Glad
    Burnout
  • Ernst Hugo
    Anonym (tuttfian) skrev 2013-08-25 21:14:34 följande:

Vackert!
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    Anonym (ops) skrev 2013-08-25 22:30:13 följande:
    fan det e inte lätt att vara här i kväll .. 

hårt liv för dig...i dubbel bemärkelse....
  • Anonym (ops)

Det va då helt sant ;) men jag klagar inte .

Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-08-25 23:22:23 följande:
    hårt liv för dig...i dubbel bemärkelse....