• Anonym (1)

Helkroppstråden

PAUSA skrev 2013-08-25 22:15:40 följande:
    Skulle inte du kyla ner dig ??

Jag hinner det efteråt, var sak har sin tid! Jag prioriterar det jag finner roligt läs skönast, så skrubba på nu!
  • PAUSA

Anonym (1) skrev 2013-08-25 22:03:00 följande:

Jag går och tar en kall dusch får se om saker och ting lägger sig! Men jag undrar jag vad som lockat ut detta verbala monster!
    Så jag inte blir för våt Flört
  • Anton Chigurh
    Anonym (jisses) skrev 2013-08-25 17:17:13 följande:
    ...Och nu kommer PAUSA in i gamet igen för att överglänsa alla bilder som kommit in under helgen när fröken "titta på mig" varit borta. Detta är ju en tävling för vissa...Mest avklädda bilden, den mest porriga posen och de mest särade skinkorna..Pausa måste överglänsa och tävla
    Låt de andra få ta plats istället! Vi vet hur du ser ut i alla möjliga "dra in magen poser", skicka bilderna till killarna istället.
    Sicket jävla skitsnack, lär dig lite om anatomi i stället innan du framstår som mer korkad än vad du redan är. Och Krokus är en för jädra trevlig Dam som postar vackra bilder, tråden är öppen för alla som vill visa bilder inom lagens råmärken, och det skall den vara också, och självklart kommer kroppstyperna variera, att då ge sig på den, eller dom, som nu har väldigt vackra kroppar är enbart patetiskt och tyder på nåt som inte är värt att uttrycka i text. 

Men har nån enstaka cell kvar längst upp fattar du nog vad jag menar här.

Ha en fin kväll, jisses. Eller nåt. 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Göteborgskillen2101
    pinkdolly skrev 2013-08-25 21:46:18 följande:

Mums.. älskar springan.. vad jag hade legat och myst där länge !
  • Anonym (1)
    PAUSA skrev 2013-08-25 22:26:03 följande:
    Så jag inte blir för våt

Ja det där lär behövas för när jag är klar så är det inte bara badrummet som har fuktskador!
  • PAUSA
    Anonym (1) skrev 2013-08-25 22:28:09 följande:

Ja det där lär behövas för när jag är klar så är det inte bara badrummet som har fuktskador!
    Men oj då Förvånad!! *fnittrar generat*Flört
  • Anonym (1)
    Så jag inte blir för våt

Och sen när blev det sexigt med gummistövlar, jo ikväll blev det!
  • vonKatt
    Så jag inte blir för våt Flört
    Snygga..... eh... stövlar!
    Prrr!
  • PAUSA
    vonKatt skrev 2013-08-25 22:40:14 följande:
    Snygga..... eh... stövlar!
    Haha tackGlad......... dock en reprisObestämd. Orginalet är en gång i tiden beställt av allas vår AntonSkrattande.
  • vonKatt
    PAUSA skrev 2013-08-25 22:42:52 följande:
    Haha tackGlad......... dock en reprisObestämd. Orginalet är en gång i tiden beställt av allas vår AntonSkrattande.
    Sjutton gubbar. Jobbar du på beställning? Eller, det är kanske bara de allra bästa som får beställa Obestämd Och där kvalificerar sig ju Anton in, förstår jag! 
    Prrr!