Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Helkroppstråden

LaChica skrev 2014-09-03 16:49:06 följande:
    Så snygg!{#emotions_dlg.flower}Skål
    Tack vännen Skål Såg allt din härliga klyfta också Tungan ute *dreglar lite*
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Madness82 skrev 2014-09-03 17:17:25 följande:
    mjau mjau Skrattande
    *lägger mig och spinner lite då* Katt
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Anonym (Tanten) skrev 2014-09-03 17:19:42 följande:
    Och en lite styggare från i vintras
    Inte tråkigt styggt heller, skitsnyggt verkligen! 
  • HäckHäxan
    Jutten skrev 2014-09-03 20:01:14 följande:
    Godkväll!
    Fin! Tur det står MAN på kalsongerna ifall någon liksom skulle missa det
  • HäckHäxan
    studentbruttan29 skrev 2014-09-03 23:02:24 följande:
    Lite onsdagstutte från mig.
    Läckert! Tungan ute
  • HäckHäxan
    Anonym (Tanten) skrev 2014-09-03 23:16:49 följande:
    God natt!
    OMG Skål

Ge mig skorna, jag vill ha!!!!!!!
  • HäckHäxan

Anmält!

• HäckHäxan
    Doctor Why skrev 2014-09-04 10:10:37 följande:
    Jösses....varför så inte studentbrudarna ut på detta vis när jag studerade? Du är snygg som 17 Tungan ute
    Kanske studerar du på min arbetsplats?
    Alla ni kvinnor som visar upp er i tråden får min dag att bli så mycket bättre {#emotions_dlg.flower}

Jag tränar nu hårt på gymmet och kör 5:2 dieten, så snart så kommer också jag visa upp mig.
    Fina komplimanger.

Men nu blir jag sådär nyfiken, du kör diet och tänker inte visa dig innan. Men du uppskattar tjocka kvinnor och uppskattar att de visar sig, rätt?
    Alltså det finns kvinnor som gillar män som inte är deffade med 6-8 magrutor osv också. Kvinnor som föredrar helt andra saker. Man måste inte se ut som mallen, normen för att få uppskattning. Kände bara att jag ville få sagt det, för jag tycker det är lika viktigt att man påtalar det åt bägge håller. Sen skall du såklart inte visa ett skit om du inte vill. De flesta av mina kvinnliga vänner föredra män med lite kött på benen, alltså allt från lite mullig till en hel del större. Bara jag som inte gör det.

Men skall jag gå efter normen så får jag nog fan köpa en burka eller nått och gömma mig och högst troligen aldrig mer gå avklädd/ lättklädd bland folk, för jag har inga planer på att bli eller vara smal, för jag trivs inte som smal/ normalviktig helt enkelt.
  • HäckHäxan
    Snuskig1 skrev 2014-09-04 08:57:03 följande:
    Slut på spam:)
    Du är jättevacker!
  • HäckHäxan
    Snuskig1 skrev 2014-09-04 10:28:10 följande:
    Tummen upp på det:)
    Tack Solig

Kände det var viktigt att få fram. I min krets är jag den enda som dreglar över vältränade män, visst kan vännerna liksom uppskatta det men de blir inte lika lyriska som mig, samma med mitt extra goda öga till smala/ slimmade män, alltså där kontrasten mellan breda axlar och midja är rätt stor osv. Nå skit samma de uppskattar inte alls samma saker rent utseendemässigt som jag gör, där jag liksom bara WOW så är de mer jaha han är säkert ehh trevlig typ eller nått

Så man gillar ju verkligen olika. Samma med kvinnokroppar, de kvinnor jag varit med har inte sett ut så som jag i mitt huvud inbillar mig att jag har som ideal haha, de har varit tvärtom, väldigt smala de också, små smala kvinnliga varelser, inget alls fel på det. Men det var inte alls så jag såg attraktionen till andra kvinnor i mitt huvud från start liksom. 

Sen avgör ju attityden personen har så oerhört mycket i sista änden är det den som avgör helt för min del. Jag är inte intresserad av vackra lådor utan innehåll helt enkelt. Finns det inget djup så lär jag inte upprepa erfarenheten alls.

Jag gillar olika helt enkelt hahah
Svar på tråden Helkroppstråden