Doctor Why skrev 2014-09-04 10:10:37 följande:
Jösses....varför så inte studentbrudarna ut på detta vis när jag studerade? Du är snygg som 17

Kanske studerar du på min arbetsplats?
Alla ni kvinnor som visar upp er i tråden får min dag att bli så mycket bättre
Jag tränar nu hårt på gymmet och kör 5:2 dieten, så snart så kommer också jag visa upp mig.
Fina komplimanger.
Men nu blir jag sådär nyfiken, du kör diet och tänker inte visa dig innan. Men du uppskattar tjocka kvinnor och uppskattar att de visar sig, rätt?
Alltså det finns kvinnor som gillar män som inte är deffade med 6-8 magrutor osv också. Kvinnor som föredrar helt andra saker. Man måste inte se ut som mallen, normen för att få uppskattning. Kände bara att jag ville få sagt det, för jag tycker det är lika viktigt att man påtalar det åt bägge håller. Sen skall du såklart inte visa ett skit om du inte vill. De flesta av mina kvinnliga vänner föredra män med lite kött på benen, alltså allt från lite mullig till en hel del större. Bara jag som inte gör det.
Men skall jag gå efter normen så får jag nog fan köpa en burka eller nått och gömma mig och högst troligen aldrig mer gå avklädd/ lättklädd bland folk, för jag har inga planer på att bli eller vara smal, för jag trivs inte som smal/ normalviktig helt enkelt.