Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Helkroppstråden

straight arrow skrev 2014-09-12 20:59:50 följande:
    God kväll på er...
    Det var en absolut smaklig bild Pilen! Läckert. Och vilken underarm *mums* Tungan ute
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Gastkramaren skrev 2014-09-12 22:15:32 följande:
    Tungan ute

Men skjut mig någon!! Good damn! Herre jävlar och jösses och nä och jävlar i helvete. Ja lite så Perfekt, får man säga så ?? NÅ perfekt jävla torso OCH vilken mun! *nu tänker denna tant gå och självdö lite*
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Gastkramaren skrev 2014-09-13 02:23:59 följande:
    Här spars det minsann inte på krutet haha. Tack, det var ofantligt många komplimanger på en gång! Solig
    Dö inte helt bara ;)
    Varför spara när man kan slösa på dem  

Jag är nog helt enkelt bara torsk på din kroppstyp, i min värld så den det där lilla extra helt enkelt.

Nix dö helt har jag inte tid med, sparar det till senare gärna om en sisådär 50 år minst!
    When nothing goes right, go left!
  • HäckHäxan

Hmm stringtrosor är ju inte min grej egentligen men det blev såna igår i vart fall, känner mig inte bekväm i det. Inte min modell av trosa helt enkelt Nå skit samma, några bilder, ett collage och ett arsle

God nattens hoppas alla sover gott, det skall jag göra strax iaf Solig

• HäckHäxan
    goaskalice skrev 2014-09-13 05:44:58 följande:
    Ett repriscollage innan jag springer iväg till jobbet (oh, sigh). Hoppas ni andra har en trevlig helg smile1.gifsmile6.gif
    Godmorgon vilket läckert collage sen. Hoppas du får en fin dag på jobbet och trevlig helg Solig
  • HäckHäxan
    Snuskig1 skrev 2014-09-13 09:26:03 följande:
    Vilken fabulös häck du ligger inne med:)
    Glad Tack så mycket. Kände mig lite modig också som postade en bild i profil, tror aldrig jag gjort det innan haha.
    Trevlig lördag på dig och tack igen  {#emotions_dlg.flower} Solig
  • HäckHäxan
    Snuskig1 skrev 2014-09-13 09:57:48 följande:
    Det kan vara bra att pusha gränser, det var en fin profil:)

Tack och detsamma!
    Tack. skall iväg på trädgårds och djur marknad snart, väntar på att vänner skall dyka in med en flickvän till min kanin och sen åker vi iväg. Ja det är sant, så nu har jag visat magen i profil dessutom Tyst och jag tror att jag fortfarande lever *jippie*
  • HäckHäxan
    Västman skrev 2014-09-13 10:09:26 följande:

Vilken kvinna... Du är hyperläcker...

Pussar över hela du!

Tackar och bockar. Pussar är ju aldrig fel så tack för dem med
  • HäckHäxan
    goaskalice skrev 2014-09-13 19:33:08 följande:
    Nice ass smile2.gif Gillar särskilt lilla mittenbilden smile6.gif
    Tack så mycket {#emotions_dlg.flower} vackra du
  • HäckHäxan
    blomkrukan01 skrev 2014-09-13 21:23:14 följande:
    Poppar popcorn och väntar på att rumpkampen ska börja ;)
    Ja tack till popcorn känner jag. Du lägger lite salt på väl? Och så tar jag gärna ett stort glas kallt vatten till det. Tack Solig
Svar på tråden Helkroppstråden