• Aros02

Helkroppstråden

Anonym (Kanske det kanske.) skrev 2014-11-22 19:09:52 följande:

Kan delvis hålla med om det. Det är väl kanske så att vältränat är vad de flesta av de kvinnor som är aktiva på tråden nu går i gång på. Att de var en större spännvidd på kvinnornas preferenser tidigare i tråden.Min uppfattning är att männen ger komplimanger till en större spridning av kroppstyper.Ser inget fel i det, men det är klart att det kan vara lite trist för de män som inte är vältränade.

Det viktigaste är dock att det inte ges negativa kommentarer.

Håller med. I princip alla kvinnor som postar bilder här kan vara lugna med att bli bekräftade och så ska det ju vara. Det kostar nämligen väldigt lite att skriva nåt positivt om nån. Många män däremot ignoreras helt om de inte är vältränade och smala. Kvinnor är snålare med positiva kommentarer till en "medelsvenssonkropp" än män helt enkelt!

Skärpning kvinnor, det är hårt att vara man också! :)
  • Aros02
    Pillare skrev 2014-11-23 09:35:05 följande:

Men de ger inte dåliga kommentar (åt oss män), i alla fall.

Ok, kanske sant att rötäggen som skriver negativt nästan enbart är män men faktum kvarstår ändå tycker jag när jag följt tråden att det är som jag skriver!
  • Aros02
    villaste skrev 2014-11-23 09:39:16 följande:

Jag kan erkänna att jag är dålig på att kommentera öht! Gör det ibland, jag lovar skärpning

Bra! :)

Kostar lite att vara generös menar jag. Något jag försöker påminna mig själv om!
  • Aros02
    villaste skrev 2014-11-23 09:50:15 följande:

Jag veeeet tänker ofta; mm läckert.. Men orkar inte kommentera.. Skäms nu

Det jag skrev var inte riktat Mot någon utan För en generösare attityd! Det är allt jag menar! Det är ju kul att ta emot nåt snällt så då borde det va lätt att ge. Men så fungerar jag naturligtvis inte själv heller alltid!
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-11-23 11:27:36 följande:

Det är väl ungefär så jag tänker också. Sen dras mina blickar till vältränade män. Det är vad jag personligen gillar att titta på.

Sedan är verkligheten något helt annat då mina tidigare pojkvänner varit i alla möjliga olika former, då jag dras väldigt mycket till det inre. Jag kan inte se ert inre i denna tråd, så då blir det som det blir.

Men jag är inte sämre människa än att jag kan ändra på mig. Puss på er denna underbara söndag.

Du är ju på intet sätt unik i att tycka vältränade kroppar är estetiskt tilltalande, snarare är du i det som vilken medelsvensson som helst! Skådespelare ser ut som de gör av en anledning. Men kan du för en liten stund tänka på hur det skulle va om dina senaste fem inlägg gått totalt omärkta förbi? Så är det nämligen för vissa!
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-11-23 12:04:06 följande:

Jag förstår och tar till mig. 

Bra, alla har ett inre, det verkar t.o.m du ha! ;)
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-11-23 12:16:34 följande:

Puss på dina goa läppar Aros.

• Aros02
    Fröken36 skrev 2014-11-23 22:40:49 följande:

Men åh, din retsticka du..  

Alltid kul att kunna reta nån, då vet man att man finns, haha!

Tack!
  • Aros02
    Anonym (Ny 2) skrev 2014-11-23 22:43:11 följande:

Fina Ser goa ut och pussa på.

Tack, jag tror de är de också men är inte helt säker då jag inte provat själv!
Svar på tråden Helkroppstråden