• Aros02

Helkroppstråden

Ja du skrev 2014-09-19 18:49:29 följande:

Het fröken är!  Gillar jeans mm säger ja

Den här gillar jag! Kreativ, bra motiv och med distans (humor)!

Bravo!
  • Aros02
    NeedfulThings skrev 2014-09-19 18:44:59 följande:

Och what the hell, hej hej haha

Den här alltså..
  • Aros02
    NeedfulThings skrev 2014-09-19 22:26:19 följande:

Haha, var inte tanken från början att dela med mig av den men blev ju lite kul ändå

Du gjorde helt rätt i att dela den här! Vit vardaglig bakgrund, posen med tajta mörka jeans, en vacker röv (får fokus som den ska iom att den hämnat i topp) och håret ut utsläppt som ett vattenfall (är svag för hår) och så den röda kameran!..

Konstnärligt, roligt och sexigt, topscore på denna alltså! :)
  • Aros02
    NeedfulThings skrev 2014-09-20 14:08:57 följande:

Är du svag för hår skulle du älska mig

Ok, utveckla gärna!
  • Aros02
    NeedfulThings skrev 2014-09-23 21:58:00 följande:

Jag har fint hår Haha nej men seriöst, det är långt, tjockt och med naturligt självfall

Ja, ok då är det möjligt att jag skulle kunna gilla dig! Men det krävs ju förstås mer än att va bra på bild, ha snygg röv och ett vackert (kanske väldoftande) hår för att jag ska falla om du hajar?.. ;) men men, bilder och några textrader kring dem säger ju inte så mycket mer förstås!

Det var det jag lite retsamt ville säga till din kommentar. Hehe! Tease ska med tease mötas förstår du!
  • Aros02
    NeedfulThings skrev 2014-09-24 06:54:05 följande:

Till

Haha! Nu läser du nog in lite för mycket i min kommentar ;)

Hmm, nja det tror jag inte!..

Du skrev att jag skulle gilla Dig för att jag är svag för hår.. Vet inte hur det är med dig men personligen identifierar jag mig varken med min kropp som helhet eller någon del av den..

Tycker snarare det var du som uttryckte dig på ett sätt som att om man gillar din kropp eller ditt hår osv så gillar man hela din personlighet också! Men ok, hårklyverier för dig kanske då!
  • Aros02
    NeedfulThings skrev 2014-09-24 06:54:05 följande:

Till

Haha! Nu läser du nog in lite för mycket i min kommentar ;)

Aros02 skrev 2014-09-24 07:46:31 följande:

Hmm, nja det tror jag inte!..

Du skrev att jag skulle gilla Dig för att jag är svag för hår.. Vet inte hur det är med dig men personligen identifierar jag mig varken med min kropp som helhet eller någon del av den..

Tycker snarare det var du som uttryckte dig på ett sätt som att om man gillar din kropp eller ditt hår osv så gillar man hela din personlighet också! Men ok, hårklyverier för dig kanske då!

... alltså det var inte riktigt meningen att vara så hård och präktig här egentligen..

Gillade som sagt din bild just för att personligheten faktiskt glimtade fram med humor och kreativitet förutom det snyggt visuella.. (Du märker att den sitter kvar i huvudet..). I min mening är en del här väldigt platt. Snygga kroppar visserligen.

Ja får väl slänga upp en platt bild själv sen.

Och du!.. Va snäll å tolka inte in för mycket i den här kommentaren (å inte i den andra heller för den delen). ;)
  • Aros02
    Anonym (Hmm) skrev 2014-09-24 01:15:21 följande:

Va äckligt med alla leverfläckar....

amen va faa-an!?!

Tycker du det där är mycket???

På min kropp täcks ytan mer av leverfläckar än hudfärg!..

Världens fläckigaste leopard står sig slätt mot mina fläckar!.. :)

Du skulle förmodligen spy kaskader om du såg mig i kallingar om du är så känslig för leverfläckar!

Skärp dig!
  • Aros02
    Amys skrev 2014-09-25 07:51:54 följande:

Hade såå önskat fredag på schemat idag, men snart så. Trevlig torsdag på er i alla fall.

... Alltså knähöga svarta stövlar med stilettklackar.. mmm. Mocka? Sen den siluetten, linnet (kallas det topp kanske?) riktigt läcker bild!
Svar på tråden Helkroppstråden