• FjärilVingad73

Helkroppstråden

Dansar alltid nykter skrev 2013-08-27 20:27:21 följande:
    Önska får man allid ;)
    Absolut!
  • gasoline
    PAUSA skrev 2013-08-27 19:32:24 följande:
    Varm choklad Drömmer??
    Vart tog du vägen, det är då fan, nu har ju chokladen blivit kall?{#emotions_dlg.djavulsk} 
    Nu kommer du bli straffad bara så att du vet, hoppas att du tycker att det var värt det!!Tungan ute
  • PAUSA
    gasoline skrev 2013-08-27 20:47:55 följande:
    Vart tog du vägen, det är då fan, nu har ju chokladen blivit kall?{#emotions_dlg.djavulsk} 
    Nu kommer du bli straffad bara så att du vet, hoppas att du tycker att det var värt det!!Tungan ute
    Det var ju du som försvannFörvånad... sen tyckte jag att du dök upp igen men det var nog bara en skepnadSpöke och nu är du här igen......... fattar ingenting Drömmer!!
  • gasoline
    PAUSA skrev 2013-08-27 20:52:31 följande:
    Det var ju du som försvannFörvånad... sen tyckte jag att du dök upp igen men det var nog bara en skepnadSpöke och nu är du här igen......... fattar ingenting Drömmer!!
    Magi min vän! Brukar ta fram trollstaven och simsalabim så kommer det fram saker både högt och lågt!Gravid
  • FjärilVingad73
    Turando skrev 2013-08-27 21:05:21 följande:

Efter alla härliga bilder tänkte jag bjuda på det jag kan bidra med.
    Å... :-P
  • mrme

Undrar om man ska posta mer eller inte, har ett par bilder som jag ej vågat posta

• ooOO MM OOoo

Måste bara testa appen :) antagligen funkar den inte...

• FjärilVingad73
    Dansar alltid nykter skrev 2013-08-27 21:27:58 följande:
    vi kör på det då va ;)
    Önskar få lite mer av dig ;) 
    Inget mer ikväll iaf... Måste upp tidigt i morgon och samla ihop tillräckligt med timmar sömn.

Så... natti!
  • FjärilVingad73
    mrme skrev 2013-08-27 21:23:52 följande:

Undrar om man ska posta mer eller inte, har ett par bilder som jag ej vågat posta smile5.gif

Mer!