• Anonym (ops)

Helkroppstråden

Precis så du får sluta posta nu .

Anonym (. 4) skrev 2013-08-27 23:18:39 följande:
    Tråden har blivit grotesk, perversa killar lägger upp bilder på deras småkukar och feta kvinnor lägger upp bilder på sig själva för att få en gnutta uppmärksamhet dom inte lyckas med i det verkliga livet.

Tragiskt 

• vonKatt

Anonym (. 4) skrev 2013-08-27 23:18:39 följande:
    Tråden har blivit grotesk, perversa killar lägger upp bilder på deras småkukar och feta kvinnor lägger upp bilder på sig själva för att få en gnutta uppmärksamhet dom inte lyckas med i det verkliga livet.
    Tragiskt 
    Här har du en fet kvinna till! Solig
    Jag tycker minsann att alla här inne är skitfina, och de förtjänar all uppmärksamhet de nånsin kan få, både här och ute i verkliga livet!
    Jag vill önska dig Anonym (. 4) en trevlig afton, och jag hoppas att du hittar en internetsida som faller dig mer i smaken, om nu inte denna gjorde det!
    Ha det så bra! 
    Prrr!
  • Anonym (Kalas)

[quote=70919164][quote-nick]Anonym (newbie) skrev 2013-08-27 21:57:46 följande:[/quote-nick][/quote]

Är det blygläpparnarna man ser!?

• NOEL75
    Anonym (newbie) skrev 2013-08-27 21:57:46 följande:

Nice!! En riktigt stark smak newbie!! Du visar upp en riktigt fin sida av dig sjäv!! Ge mig....Kyss
  • gasoline
    vonKatt skrev 2013-08-27 23:25:31 följande:

Här har du en fet kvinna till! Solig
    Jag tycker minsann att alla här inne är skitfina, och de förtjänar all uppmärksamhet de nånsin kan få, både här och ute i verkliga livet!
    Jag vill önska dig Anonym (. 4) en trevlig afton, och jag hoppas att du hittar en internetsida som faller dig mer i smaken, om nu inte denna gjorde det!
    Ha det så bra! 
    Helt underbar kropp, finns inget och menar inget som inte är snyggt!Glad
  • vonKatt
    gasoline skrev 2013-08-27 23:43:10 följande:
    Helt underbar kropp, finns inget och menar inget som inte är snyggt!Glad
    Taack!
    Prrr!
  • Hotrod
    Anonym (newbie) skrev 2013-08-27 21:57:46 följande:

Bra början...Drömmer
    Burnout
  • het som chili