• gasoline

Helkroppstråden

PAUSA skrev 2013-08-30 15:54:27 följande:
    Slutat för dagen faktikstSkål. Uttryckte mig lite klumpigt förrutObestämd.......... menade mer "klockspelet"Flört.
    Haha kan tänka mig att du tycker att det vore melodin att höra det ringa!Tungan ute
    Ja du får du insupa helgen med något trevlig!Drömmer
  • gasoline
    pinkdolly skrev 2013-08-30 16:24:11 följande:

Jävlar......hur fan säger man det här på ett snällt sätt så det inte misstolkas....tycker du ser ut att ha gått ner i vikt.....ser förjävla vackert ut!Tungan ute
  • pinkdolly
    gasoline skrev 2013-08-30 16:29:50 följande:
    Jävlar......hur fan säger man det här på ett snällt sätt så det inte misstolkas....tycker du ser ut att ha gått ner i vikt.....ser förjävla vackert ut!Tungan ute
    Haha sen när då? Men nä, det har jag inte :)
  • gasoline
    pinkdolly skrev 2013-08-30 16:34:47 följande:
    Haha sen när då? Men nä, det har jag inte :)
    Tyckte det bara glänste om dig och du såg så jävla smal ut......notera smalare.....har tittat på alla dina bilder ska du veta så var därför jag reagerade!Flört
  • pinkdolly
    gasoline skrev 2013-08-30 16:39:34 följande:
    Tyckte det bara glänste om dig och du såg så jävla smal ut......notera smalare.....har tittat på alla dina bilder ska du veta så var därför jag reagerade!Flört
    Ok :) Nej det har jag inte iallafall :)
  • Mysigast
    pinkdolly skrev 2013-08-30 16:24:11 följande:

Åh så härlig rumpa! Var är på-alla-fyra-bilden..? haha
  • Clownensglädje

PinkDolly....Definitivt slappast i bildtråden..

• gasoline
    Clownensglädje skrev 2013-08-30 17:08:50 följande:
    PinkDolly....Definitivt slappast i bildtråden..
    Du uppskattar inte skönheten hos respektive dam du försöker trycka ner.....dags att ta tag i din sexualitet och öppna den där jävla garderoben du gömmer dig i!Demon  
  • Tom Araya

Clownensglädje är för uppenbar me sitt tilgjorda "den elaka och dumma"-sätt för att ta på allvar. Blunda för dennes inlägg och svält ut den svansförsedda varelsen.