• carlf

Helkroppstråden

Anonym (lillajag) skrev 2013-08-30 21:33:41 följande:
    Så du menar att du glömt mina bilder Mattias? Hmm inte ett bra betyg
    jag vet.
     du är alltid lika vacker. en helt otrolig brud att spana på;) 
  • Anonym (lillajag)
    Mattias39 skrev 2013-08-30 21:36:41 följande:

ALDRIG att jag glömmer dina bilder....!! Men din "påminnelse" var en effektiv väckarklocka ändå... :)
    Haha tur det!! Blev lite orolig :P
  • pinkdolly
    Anonym (snart 50 bast) skrev 2013-08-30 21:30:51 följande:

Jag förstår de lesbiska.....en kvinnokropp är en njutning för själen! En manskropp tja den kan vara vältränad och massor annat men aldrig så vacker som kvinnan!

Du som vanligt grymt fin dollyn!
    Tack! Snäll som vanligt!
  • Mattias39
    Anonym (lillajag) skrev 2013-08-30 21:39:04 följande:
    Haha tur det!! Blev lite orolig :P
    Tror inte du blev orolig...alls...Du vet att jag och många med mig kommer ihåg dig...och gillar vad vi ser... {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Kvinna med pärlörhänge)
    Anonym (snart 50 bast) skrev 2013-08-30 21:30:51 följande:
    Jag förstår de lesbiska.....en kvinnokropp är en njutning för själen! En manskropp tja den kan vara vältränad och massor annat men aldrig så vacker som kvinnan!

Du som vanligt grymt fin dollyn!

Jag förstår din tanke litegrann. Tex pinkdolly är jättefin och sexig....Visst .Jag uppskattar en vacker kvinna att se på. Jag kan vilja måla av en kvinna, kanske tom hellre än en man...så känns det....men när jag ser en tilltalande manskropp vill jag vara NÄRA..Det bara är så...Så fortsätt posta ni män
  • NHult
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-08-30 20:50:10 följande:
    Detta är min första bild på FL ( i våras ), visar inte mycket...

Pärlor i örat och guldhjärta vid musen ;)
    Läckert Solig 
    Bloggar lite här på FL <3
  • Mattias39
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-08-30 21:46:24 följande:

Jag förstår din tanke litegrann. Tex pinkdolly är jättefin och sexig....Visst .Jag uppskattar en vacker kvinna att se på. Jag kan vilja måla av en kvinna, kanske tom hellre än en man...så känns det....men när jag ser en tilltalande manskropp vill jag vara NÄRA..Det bara är så...Så fortsätt posta ni män
    Bara du kommer...när du vill....Drömmer
    Och du vet var det finns postat att se.... ;) 
    Mattias39 skrev 2013-08-30 21:29:04 följande:
    Undrar hur jag kunde missa den....hade jag sett den så hade jag kommit ihåg den för den är sexig, läcker och underbar...utan att visa någonting egentligen...smakfull!!

Tack Mattias .Vad gullig du är .Hade faktist Bilden som profilbild I början.
  • pinkdolly
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-08-30 21:46:24 följande:

Jag förstår din tanke litegrann. Tex pinkdolly är jättefin och sexig....Visst .Jag uppskattar en vacker kvinna att se på. Jag kan vilja måla av en kvinna, kanske tom hellre än en man...så känns det....men när jag ser en tilltalande manskropp vill jag vara NÄRA..Det bara är så...Så fortsätt posta ni män smile5.gif
    Precis så känner jag mer. :) En kvinnokropp är oerhört vacker att titta på, jag kan vara attraherad av kvinnor. Men jag klickar aldrig och har aldrig samma sorts attraktion till kvinnor som till män.
    Mattias39 skrev 2013-08-30 21:48:34 följande:
    Bara du kommer...när du vill....

Och du vet var det finns postat att se.... ;) 

mmmm.....vet...

Puss