Inlägg från: Anonym (???) |Visa alla inlägg
  • Anonym (???)

Helkroppstråden

justnextdoor skrev 2013-09-30 17:55:32 följande:
    Jag vet, jag har provat att stå naken och vinka med bägge händerna, men det finns självutlösare har jag hört! Kan du inte ge mig chansen som statsminister då?

Det beror på om du är röd eller blå. Självutlösare...jag kan ju skriva direkt på tuttarna annars.
  • Anonym (???)
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-30 17:57:40 följande:
    Bjuder på en repris. Japp, jag är rund och det står jag för. Många tjejer ser ut såhär! Och det finns män som älskar oss precis som vi är!

Men varför måste du alltid påpeka att det finns män som gillar runda tjejer? Det känns som du inte riktigt tror på det själv....det finns vuxna som gillar Paddington också....Skrattande
  • Anonym (???)
    NOEL75 skrev 2013-09-30 18:16:08 följande:
    Har du inlärningsproblem?? Du skulle ju sluta upp med det där destruktiva beteendet...!! 

DET VAR JU EN KOMPLIMANG!!! Man ska aldrig skriva att det minsann finns män som gillar en TROTS att man är rund. Det är ju typ som att du skulle skriva att det finns visst tjejer som gillar din kropp.

Men jag håller med...det är ju ett jäkla bantande så de flesta är väl inte nöjda med att vara runda då.

Hm....Vad ska jag skriva till ZOO? En komplimang....hon är för det mesta glad.     
  • Anonym (???)
    Dockan 82 skrev 2013-09-30 22:58:42 följande:
    Rund? Säger man om bebisar och gamla damer..

FV kallar ju sig själv rund. Tycker hon själv att hon är en gammal dam då?
  • Anonym (???)
    NOEL75 skrev 2013-10-01 09:22:35 följande:
    Finns det veklingar i tråden?? Läskigt!!

Tänkt på en sak...klarar du av att ha sex 6 ggr per dag, året runt?
  • Anonym (???)
    NOEL75 skrev 2013-10-01 09:52:58 följande:
    Du gjorde ett litet framsteg igår och gav Zoo en liten komplimang såg jag. Tycker du kan ännu bättre. Den var lite tunn och det där tjafset med FV är inte acceptabelt om du skall kvala in hos mig. 

Så idag vill jag se en mer översvallande komplimang. Du kan ta lärdom av Anton! Ha kan konsten att skapa glädje och trivsel. Och när får vi se ett foto på dina tuttar med en hälsning på??

Sex ggr per dag året runt. Är det din genomsnittsdos? Det låter som att du har ett behov över genomsnittet och det är ju ett gott tecken. Om jag klarar det?? Var den frågan ett skämt? Jag har inga begränsingar mer än att jag har ett jobb och ett liv i övrigt att sköta. Men jag är väldigt effektiv.....

Se så. Ta tag i dina uppdrag nu!! 

Men du har ju MÅNGA fruar....så jag tänkte mer att man skulle dela rättvist...

Jag är inte som Anton. Jag ger typ nästan aldrig översvallande komplimanger och när jag ger en som är det verkligen menat och jag känner inte att jag känner zoo så pass bra att jag har behov av att ge henne en komplimang. Dessutom har jag svårt att se vissa kvinnokroppar som tilltalande och har nog lättare att ge män komplimanger...annars blir det bara för deras frisyr eller nåt. 

Men jag står för att jag tycker det är dumt att säga att män gillar en trots att man är rund/tjock/överviktig. Hälften av befolkningen är ju tjocka så de måste ju även gilla att andra är tjocka...och sen en del andra med...ta det inte fel.....NÅGON!     
  • Anonym (???)
    NOEL75 skrev 2013-10-01 10:13:34 följande:
    Hur gammal är du ????? En vacker dag kommer du få lära dig att livet inte är rättvist.

Okej, jag kan förstå dina invändningar. Det viktiga är att du slutar klanka ner på folk. Dvs säger saker som kan vara sårande. Sen kan du ju göra som du vill med komplimangerna. Men du har ju en liten resa att göra för att bli accepterad in i den våta, rosaskimrande värmen som råder i mitt lilla paradis. Kyss... 

Ja, jag vet att jag kanske ska sluta med det men jag tycker att det är värre att säga att ALLT ä snyggt för då skulle inte jag känna mig utvald om du förstår vad jag menar. Men jag aldrig sagt att nån är ful väl? Jag har mycket svårt för män som tycker att allt är snyggt däremot.....Skrattande

Äh...IRL är jag gift och har ett underbart sexliv med en man som klarar av mig. Men det räcker nog med en fru för honom...annars hade han fått sluta jobba.   

Men är det verkligen ett paradis hos dig...du jobbar och så ska man sitta där och vänta tillsammans med andra fruar och sen när du kommer hem ska du fota dig själv och sen kanske man får sex en gång i veckan? Låter inte det ganska tråkigt?   
  • Anonym (???)
    NOEL75 skrev 2013-10-01 11:04:31 följande:
    Nej, det är värre att säga saker som kan såra än att säga att allt är snyggt. Man behöver inte säga att allt är snyggt. man kan knipa när man inte tycker det.

En man som klarar av dig. Låter inte direkt som att han överpresterar Tungan ute.... Du behöver fler män alltså...

Hur det är hos mig har du nog svårt att föreställa dig. Du har aldrig upplevt något liknande och du har ett tufft antagningsprov framför dig för att få möjlighet att uppleva det.... Flört

Så när kommer första fotot då?? Vi har ju väldigt höga förväntnigar nu. Hoppas du inte gör oss besviken... 

Jaja....jag skulle nog klara av två män...Drömmer Min man jobbar ju ibland också.

Höga förväntningar på vad? Att jag lägger in ett foto bara? Mitt dilemma är att jag inte känner mig trygg med att hela FL ser mig naken. Det är för mycket skumt folk här.

Menar du att man får komma in i din värld bara man ljuger ihop en enda komplimang?     
  • Anonym (???)
    Liberatated skrev 2013-10-01 11:36:02 följande:
    Finns många bra appar att förändra bilder i

Ja, hur kul är det om nån gör det med min bild? Och sen börjar ryktesspridningen....
  • Anonym (???)
    Liberatated skrev 2013-10-01 11:40:03 följande:
    Göm ansikte ev kännetecken?
    Eller är folket här inne opålitliga menar du?

Jag har fått höra mycket illa om mig trots att jag inte visat nån bild så jag tror nog inte att alla helt plötsligt bara kan se bilden utan mer känner för att ge igen. Faktiskt.
Svar på tråden Helkroppstråden