NOEL75 skrev 2013-10-01 09:52:58 följande:
Du gjorde ett litet framsteg igår och gav Zoo en liten komplimang såg jag. Tycker du kan ännu bättre. Den var lite tunn och det där tjafset med FV är inte acceptabelt om du skall kvala in hos mig.
Så idag vill jag se en mer översvallande komplimang. Du kan ta lärdom av Anton! Ha kan konsten att skapa glädje och trivsel. Och när får vi se ett foto på dina tuttar med en hälsning på??
Sex ggr per dag året runt. Är det din genomsnittsdos? Det låter som att du har ett behov över genomsnittet och det är ju ett gott tecken. Om jag klarar det?? Var den frågan ett skämt? Jag har inga begränsingar mer än att jag har ett jobb och ett liv i övrigt att sköta. Men jag är väldigt effektiv.....
Se så. Ta tag i dina uppdrag nu!!
Men du har ju MÅNGA fruar....så jag tänkte mer att man skulle dela rättvist...
Jag är inte som Anton. Jag ger typ nästan aldrig översvallande komplimanger och när jag ger en som är det verkligen menat och jag känner inte att jag känner zoo så pass bra att jag har behov av att ge henne en komplimang. Dessutom har jag svårt att se vissa kvinnokroppar som tilltalande och har nog lättare att ge män komplimanger...annars blir det bara för deras frisyr eller nåt.
Men jag står för att jag tycker det är dumt att säga att män gillar en trots att man är rund/tjock/överviktig. Hälften av befolkningen är ju tjocka så de måste ju även gilla att andra är tjocka...och sen en del andra med...ta det inte fel.....NÅGON!