• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • ascorbinsyra
    ulfsas skrev 2012-12-22 15:27:38 följande:
    Oj, vad du blev fin igen efter graviditeten. Du var fin även då men du vet bad jag menar. Hur lång tid tog det efter graviditeten att bli som nu då?
    Just det ulfsas, jag kanske måste skriva att det har gått ett år sedan sonen föddes.
  • thessa
    Anton Chigurh skrev 2012-12-21 23:28:40 följande:
    Snygg, thessa, riktig snygg, du har dom perfekta proportioner, helt ärligt. Min typ av kropp. Vackert. Mycket...Glad
    tack :D det var fint sagt :)
  • Anonym (Lovely)

Tror faktiskt du är lika sexig fortfarande! <3

Tom Araya skrev 2012-12-22 15:49:55 följande:
    Tur att du inte sett mig nu när jag lagt på mig då!

• Tom Araya
    Anonym (Lovely) skrev 2012-12-22 16:05:51 följande:
    Tror faktiskt du är lika sexig fortfarande! <3
    När får vi se bilder på dig i tråden då?
  • Haskel
    ascorbinsyra skrev 2012-12-22 15:24:35 följande:
    Satt och tittade på gamla bilder och minns tillbaka på min lite jobbiga graviditet och inser hur enorm jag var! Det tog bara två dagar senare efter det här kortet så föddes sonen:

Så här ser jag ut nu:

Det är helt otroligt hur vackert och attraktivt det är med en gravid kvinna. Jättefin bild på dig. Rent biologiskt tycker jag att det borde vara tvärt om. Dvs. att en befruktad kvinna kan ju för tillfället inte bli befruktad och borde därför inte vara sexig. OT...du är iaf jättefin på det fotot.

Fotot efter är också jättefint. Sexig, välformad vacker, saknar ord!  

• ascorbinsyra
    Haskel skrev 2012-12-20 22:54:50 följande:

Som tack för alla så otroligt vackra bilder, drar även jag mitt strå till stacken. Vet inte om det hindrar någon tjej från att bli lesbisk dock

Tack Haskel! Vilka fina komplimanger :) Hittade denna bild på dig och måste säga att du också har en alldeles utomordentligt fin kropp du med, det är något speciellt med män som klipper gräs. Tomte
  • Haskel
    ascorbinsyra skrev 2012-12-22 16:41:07 följande:
    Tack Haskel! Vilka fina komplimanger :) Hittade denna bild på dig och måste säga att du också har en alldeles utomordentligt fin kropp du med, det är något speciellt med män som klipper gräs. Tomte
    TackFlört!! Det gläder en gammal gubbe som mig att få så fina ord.
  • Anton Chigurh
    Mr Espresso skrev 2012-12-22 13:24:40 följande:

2,3, inklusive skyffeln och toppluvan
    Va fan nu då !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Pentra skrev 2012-12-22 13:22:00 följande:

Men oj! Tack!

Vilken härligt oväntad julklapp!

Tur jag sitter bakom ett tangentbord nu så att det inte syns hur generad jag blir... Men nu är ju inte jag Nobelmiddagsmaterial iofs, så en sådan tillställning lär jag aldrig bli inbjuden till... Kram, Pentra
    Du är värd den, Pentra, till 100 %.

WetKiss.gif
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Haskel
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 16:59:51 följande:
    Va fan nu då !!!
    Du tänker väl inte dra dig ur nuSkrattande?
Svar på tråden Helkroppstråden