• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Mamma, 42)

Man: Det är just det, att det abslout inte handlar om kroppen. Att hitta en livskamrat igen är SÅ mycket mer!!

LEON: Tackar för komplimangen - jo, jag vet att jag kan få sex när jag vill, om jag vill.
    Varit singel ett tag. För att jag är så kräsen av mig Flört

Men det var kanske lite off topic för denna tråd...

• Bonnevier
    Bonnevier skrev 2012-12-22 19:43:50 följande:

Har införskafat mig ett nytt minneskort till kameran så nu har jag tagit mod till mig och tagit ett par bilder att dela med mig av. Något som jag inte trivs med är att brösten blivit enhel del mindre efter en liten viktnedång, annars så är jag relativt nöjd spec efter att 2 st barn har kommit ut från mig. Imponerande solbränna va?! ;)

just det, lite mer muskulös skulle jag oxå vilja bli!
  • L E O N
    Anonym (Mamma, 42) skrev 2012-12-22 19:44:30 följande:
    Man: Det är just det, att det abslout inte handlar om kroppen. Att hitta en livskamrat igen är SÅ mycket mer!!

LEON: Tackar för komplimangen - jo, jag vet att jag kan få sex när jag vill, om jag vill.

Fortsätt vara kräsen, det kan du kosta på dig, särskilt om du endast är ute efter en ny livskamrat. Lycka till ! Och man kan kosta på sig att vara lite off topic här ibland...tror ingen gråter över det så länge det inte tar över hela tråden Skål
  • Anonym

Hur lägger man upp en bild? Trycker på ladda upp bild och väljer en men sen kommer den inte upp :-/

• ulfsas
    Anonym (Mamma, 42) skrev 2012-12-22 19:44:30 följande:

Kräsen och kräsen? Tycker inte att det är att vara kräsen om man följer sin smak. Mer tokigt om man väljer någon som man inte gillar/passar med bara för att slippa vara själv.
    Det är inte så lätt att hitta rätt. Har själv varit singel ett tag och så får det vara om ingen passande mö dyker upp. 
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • A82

Tagit mej en powernap. Gamlingar ska visst inte vara ute på galej. Haha

ascorbinsyra skrev 2012-12-22 15:24:35 följande:
    Satt och tittade på gamla bilder och minns tillbaka på min lite jobbiga graviditet och inser hur enorm jag var! Det tog bara två dagar senare efter det här kortet så föddes sonen:

Så här ser jag ut nu:

jättefina bilder båda två. syns ju inte att du varit gravid ens :)

• Anonym (!)
    Nockanpockan skrev 2012-12-22 18:23:56 följande:
    Du är SÅ vacker!
    Tack! *niger blygt* Hade gärna haft lite av dina rumpkvaliteter dock.
    Haskel skrev 2012-12-22 18:34:22 följande:
    Vad kan man säga, WOW alltså. Så otroligt vackert bara! Så härligt med alla tjejer i alla former.

Bara inte Anton får se denna, han har redan problem med för lite blod i benenFlört 
    Tack för komplimangen! Gillar dina bilder skarpt!

• Anonym (!)
    ulfsas skrev 2012-12-22 19:34:16 följande:
    GillarOskyldig

Trevlig tråd.
    L E O N skrev 2012-12-22 19:43:07 följande:
    Japp den är också helt grym! Imponerande hur mycket godingar som simmar i dessa vatten...
    Visst är det spännande att se hur folk faktiskt ser ut.

• Nockanpockan
    Anonym (!) skrev 2012-12-22 19:55:31 följande:
    Tack! *niger blygt* Hade gärna haft lite av dina rumpkvaliteter dock.
    Tack för komplimangen! Gillar dina bilder skarpt!

Du kan få lite
    It's so FLUFFY!
  • Bonnevier
    Anonym (!) skrev 2012-12-22 18:17:06 följande:
    Jag för ett och ett halvt år sedan. Snyggt redigerad, så den blev "anständig"

underbar kropp!
Svar på tråden Helkroppstråden