• FjärilVingad73

Helkroppstråden

mrme skrev 2013-09-02 14:50:02 följande:
    clownen är nog o skuld . Så nu är han bara bitter på alla fina kvinnor som fins här.
    Haha! Så kan det ju förstås vara! Tomte
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • mrme

Ja jag menar det kan inte vara lätt att sitta å tok runka hela dagarna å aldrig få mus ;) så nu har han väl valkar och tennis armbåge ;)

FjärilVingad73 skrev 2013-09-02 14:50:59 följande:
    Haha! Så kan det ju förstås vara!

• PAUSA
    Clownensglädje skrev 2013-09-02 14:37:47 följande:
    Pausa har för femitoelfte gånger lagt ut en bild på sina små golfbollssillisar...gäsp...

FanDemon........ och läkaren som utlovade iaf boulestorlek.... måste reklammera Foten i munnen
  • PAUSA

Alltså ni som spelar golf......... skulle dessa verkligen funkaDrömmer och hur skriver man femtiotolfte med siffror ??
  • NyttNamn
    PAUSA skrev 2013-09-02 15:14:13 följande:

Alltså ni som spelar golf......... skulle dessa verkligen funkaDrömmer och hur skriver man femtiotolfte med siffror ??
    Alltså... Jag spelar inte golf... Men, jag känner en som spelar golf... Och så känner jag en som trodde han kunde spela golf men sköt ut ett fönster på fabriken tvärs över vägen... OCH så har jag sett en golfboll! SÅ jag anser mig högst kvalificerad att komma med min åsikt... Drömmer

Och.. Tyvärr... Du må vara duktigt "perfekt" på många andra punkter - men ur golfsynpunkt är du tyvärr värdelös... {#emotions_dlg.djavulsk}

Det där med "femtitolfte"... Var en svår fråga... Tungan ute
    Pour some sugar on me...
  • FjärilVingad73

I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • PAUSA
    NyttNamn skrev 2013-09-02 15:20:15 följande:
    Alltså... Jag spelar inte golf... Men, jag känner en som spelar golf... Och så känner jag en som trodde han kunde spela golf men sköt ut ett fönster på fabriken tvärs över vägen... OCH så har jag sett en golfboll! SÅ jag anser mig högst kvalificerad att komma med min åsikt... Drömmer

Och.. Tyvärr... Du må vara duktigt "perfekt" på många andra punkter - men ur golfsynpunkt är du tyvärr värdelös... {#emotions_dlg.djavulsk}

Det där med "femtitolfte"... Var en svår fråga... Tungan ute
    Inte för att jag blev mkt klokareFoten i munnen men tack för ditt svar.... låter som att det inte är en sport för mig Skrattande
  • fialotta85

Fan va snygg du är Pausa! :)
  • Alltid het
    Alltså ni som spelar golf......... skulle dessa verkligen funka och hur skriver man femtiotolfte med siffror ??

Släpp loss dom ljuvliga lökarna. Eller inboxa don till mig sexbomb! Mmmm
  • PAUSA
    Alltid het skrev 2013-09-02 15:26:01 följande:

Släpp loss dom ljuvliga lökarna. Eller inboxa don till mig sexbomb! Mmmm
    "Lökar", "golfbollar"...... blir helt snurrig här ObestämdFlört!!
    fialotta85 skrev 2013-09-02 15:24:09 följande:
    Fan va snygg du är Pausa! :)
    Antar att du gillar golf också Drömmer??