• Nyfikne

Helkroppstråden

NyttNamn skrev 2013-09-02 15:51:45 följande:

Naglar... Hörru mannen... Har vi inte tagit det här förut nån gång?? VAD FAN ska jag göra för att få uppmärksamhet för tuttarna??!! Skrikandes

FlörtTyst
    Oj
    nää...nu skäms jag.
    Men de är jättefina med ju Tungan ute 
  • Georg5567
    PAUSA skrev 2013-09-02 15:14:13 följande:

Alltså ni som spelar golf......... skulle dessa verkligen funkaDrömmer och hur skriver man femtiotolfte med siffror ??
    Pausa.....funkar definitivt för mitt golfspel! För att spela bra golf ska man helst känna till banan och undersöka den noggrant innan man kliver på :P hur ser tillexempel det ut i ruffen? hahahaha....du är vacker om du vore golfbana så skulle du vara Bro Hof
  • PAUSA
    Nyfikne skrev 2013-09-02 15:34:18 följande:
    Om vi hamnar på en goflbana med dig, spelar jag gärna golf, poker, kurragömma vad som helt bara jag får leka :)
     annars skulle de passa mer till bowling tycker jag :)

MrMagic skrev 2013-09-02 15:35:09 följande:
    Känner mig också lite förvirrad.... Men ett hole in one skulle jag nog kunna fixa...Drömmer
    fialotta85 skrev 2013-09-02 15:40:38 följande:
    NU gillar jag golf!
    Härligt med kreativa människor........ vi lär inte få det tråkigt i vilket fall Skål!!

• lilletrille
    Clownensglädje skrev 2013-09-02 15:32:50 följande:
    Revbenen syns...Upptryckta sillisar....gäsp..

Men gå och lägg dig om du är så jävla trött!
  • PAUSA
    lilletrille skrev 2013-09-02 16:03:20 följande:

Men gå och lägg dig om du är så jävla trött
  • lilletrille
    Alltså ni som spelar golf......... skulle dessa verkligen funka och hur skriver man femtiotolfte med siffror ??

När jag ser dina bilder så längtar jag ännu mer till att komma tillbaka till gymet och förvandla min tvättboll till en tvättbräda. Supersnygg är du :)
  • PAUSA
    Georg5567 skrev 2013-09-02 16:02:05 följande:
    Pausa.....funkar definitivt för mitt golfspel! För att spela bra golf ska man helst känna till banan och undersöka den noggrant innan man kliver på :P hur ser tillexempel det ut i ruffen? hahahaha....du är vacker om du vore golfbana så skulle du vara Bro Hof

Hoppades på att du skulle komma med ett proffsutlåtande Kyss
  • PAUSA
    lilletrille skrev 2013-09-02 16:05:17 följande:

När jag ser dina bilder så längtar jag ännu mer till att komma tillbaka till gymet och förvandla min tvättboll till en tvättbräda. Supersnygg är du :)
    Mmm minns hur mkt man saknade sin gamla kropp men det kommer....jag lovar Solig
  • Georg5567
    PAUSA skrev 2013-09-02 16:05:24 följande:

Hoppades på att du skulle komma med ett proffsutlåtande Kyss
    You got it darling.....tror nog att ruffen är fint nerklippt eller hur :)
  • Mattias39

Alltså ni som spelar golf......... skulle dessa verkligen funkaDrömmer och hur skriver man femtiotolfte med siffror ??

Satan...så snygg du är, Pausa...!!! Men tyvärr har du ju noll bollsinne...det vet jag sedan länge....
    Så, bollstorleken  har ingen praktisk betydelse för dig...men jag gillar din storlek!! Flört