• Klipphäll

Helkroppstråden

Var ju precis så jag menade😃Du var helt enkelt bättre på att formulera det

Tom Araya skrev 2012-12-22 02:50:16 följande:
    Eller så är det utsidan som skapar intresset av och insidan vi faller för eller en kombination av ut- och insida.

• Klipphäll
    Haskel skrev 2012-12-22 12:33:50 följande:
    För att locka fler kvinnliga spekulanter, kan jag säga att det finns möjlighet att odla sådana här på gården.

• Anonym (Mamma, 42)

Kul tråd!

Är egentligen lite för blyg för detta men bara för att det är jul så... kör till! Kyss

• straight arrow
    Anonym (Mamma, 42) skrev 2012-12-22 19:12:22 följande:

Kul tråd!

Är egentligen lite för blyg för detta men bara för att det är jul så... kör till! Kyss

Åh, tack så mycket för det fina bidraget! Du har inget att vara blyg för, ser fantastisk ut för att vara 42!
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • L E O N
    Anonym (Mamma, 42) skrev 2012-12-22 19:12:22 följande:

Kul tråd!

Det där ser definitivt INTE anorektiskt ut. Otroligt snygg kropp. En sån kan man bara ha vid 42 års ålder om man lever ett väldigt hälsosamt liv. Bra jobbat!! Galet snyggt!
  • L E O N
    petsod skrev 2012-12-22 13:27:17 följande:

phpyqwusa.jpg

Tråden behöver lite bilder...............
    Och Petsod upphör aldrig att imponera Snyggaste presentationen av en sjuanstol jag sett på länge
  • straight arrow
    Anonym skrev 2012-12-22 19:13:42 följande:
    ser anorektiskt utRynkar på näsan
    Anorektiskt? Trams! 

Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Anonym (Mamma, 42)

Åh, tack!!
    Nej, anorektisk är jag knappast, älskar mat Glad 
    Tycker dock att det är viktigt att ta hand om både in och utsida, då mår jag som bäst.

Så det är inte helt kört för en singelmamma trots de 42 - det var ju lättande.. haha Flört

Svar på tråden Helkroppstråden