• fialotta85

Helkroppstråden

Matte och MrMagic, ni får börja skriva dialektalt så jag kan sitta här och njuta!

• MrMagic
    fialotta85 skrev 2013-09-04 08:28:56 följande:
    Matte och MrMagic, ni får börja skriva dialektalt så jag kan sitta här och njuta!
    Dä kan vi no ördne ska ru se. Solig
  • pinkdolly
    MrMagic skrev 2013-09-04 08:23:33 följande:
    Kan kanske bli svårt eftersom jag inte finns kvar i Värmland(inte långt ifrån) men en stor kram får han. Flört

Du vet ju vem jag vill mysa med.....Flört
    Mm.. ;)
  • fialotta85
    MrMagic skrev 2013-09-04 08:31:01 följande:
    Dä kan vi no ördne ska ru se. Solig
    Åh! Alldeles alldeles underbart
  • Anonym (Kvinna med pärlörhänge)

Tack Fialotta och PAUSA....Det är allt lite speciellt att få komplimanger från er sexiga tjejer

• Anonym (Kvinna med pärlörhänge)
    Mattias39 skrev 2013-09-04 08:16:59 följande:
    Nejnejenej....inte dra dig tillbaka....lova!!

Gillar dina bilder...mycket!! Så, se till att häng i och posta mer....blir väldigt mycket tråkigare utan dina bilder...!

Tack Mattias .Vad gullig du är!

Jag hade egentligen bara tänkt göra ett enstaka inlägg som "kvinna med pärlörhänge "....men så fastnade jag lite

Det är så trevlig stämning här ( bortsett från någon enstaka cancersvulst ) Jag gillar att se bilder och önskar att jag haft tid att skriva och kommentera mer ... Jag visar gärna upp mig... ...men nu kommer jag försvinna ett tag. Kommer med största sannolikhet tillbaka någon dag .Kram
  • fialotta85
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-09-04 09:35:42 följande:

Tack Fialotta och PAUSA....Det är allt lite speciellt att få komplimanger från er sexiga tjejer smile1.gif

Eller hur

Läser att du ska försvinna från oss här, väldigt tråkigt! Vi är många som kommer att sakna dig och dina bilder..!
  • Mattias39
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-09-04 09:47:27 följande:

Jag hade egentligen bara tänkt göra ett enstaka inlägg som "kvinna med pärlörhänge "....men så fastnade jag lite
    Det är så trevlig stämning här ( bortsett från någon enstaka cancersvulst ) Jag gillar att se bilder och önskar att jag haft tid att skriva och kommentera mer ... Jag visar gärna upp mig... ...men nu kommer jag försvinna ett tag. Kommer med största sannolikhet tillbaka någon dag .Kram

Åh....älskar när du visar upp dig så jag hoppas du snart är tillbaka...väldigt snart! :)
    Gillar att se dina bilder...!! Solig
  • Mattias39
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-09-04 09:47:27 följande:

Går det inte att få dig att tänka om? Solig
    fialotta85 skrev 2013-09-04 08:28:56 följande:
    Du menar att du då kan skratta åt oss så att tårarna rinner...? Flört