• fialotta85

Helkroppstråden

MrMagic skrev 2013-09-04 10:54:25 följande:
    Höller mä!
    Annörs kanskö du för två värmlänningör etter dä. Flört
    Men hörrni! Det låter ju ganska hett att få två värmlänningar efter mig.. Så får fundera på det där
  • BOWTIE

Det är två här som ligger mig väldigt varmt om hjärtat och jag längtar lite extra efter att få se några nya alster med, är tyvärr ingen önsketråd så jag nöjer mig med att nämna min lite försynta längtan, PAUSA & lillajag, jag saknar er och hoppas att något nytt kommer snart!

• Nanime

Känner mig stark idag (gammal bild) :) Ny lyftardräkt beställd och solen skiner!
    Nu ska jag dra iväg till jobbet och jag önskar en en finfin dag!
    Keep up the good work med alla fina bilder! Ni är Underbara! Hjärta

• Kille77
    Aupendi skrev 2013-09-04 11:22:37 följande:

:) godmorgon
    Oj, vacker bild och vilka fina ögon senDrömmer Dig vill jag se mer avKyss
  • MrMagic
    fialotta85 skrev 2013-09-04 11:15:23 följande:
    Men hörrni! Det låter ju ganska hett att få två värmlänningar efter mig.. Så får fundera på det där
    Du har ju ett win, win läge! Upp med en bild småleendes och få oss att tappa andan och vilja ha dig eller göra oss besvikna så att vi måste leta på dig för att se dig småle. SkrattandeFlört
  • PAUSA
    BOWTIE skrev 2013-09-04 11:36:15 följande:
    Det är två här som ligger mig väldigt varmt om hjärtat och jag längtar lite extra efter att få se några nya alster med, är tyvärr ingen önsketråd så jag nöjer mig med att nämna min lite försynta längtan, PAUSA & lillajag, jag saknar er och hoppas att något nytt kommer snart!
    Ska se vad jag kan göra åt din önskan FlörtKyss.
  • BOWTIE
    Nanime skrev 2013-09-04 11:38:12 följande:
    Känner mig stark idag (gammal bild) :) Ny lyftardräkt beställd och solen skiner!

Nu ska jag dra iväg till jobbet och jag önskar en en finfin dag!

Keep up the good work med alla fina bilder! Ni är Underbara!

Är du uttråkad och äventyrslysten så är jag öppen för en omgång fingerkrok alt armbrytning, förloraren bjuder på mat!
  • Anonym (lillajag)
    BOWTIE skrev 2013-09-04 11:36:15 följande:

Det är två här som ligger mig väldigt varmt om hjärtat och jag längtar lite extra efter att få se några nya alster med, är tyvärr ingen önsketråd så jag nöjer mig med att nämna min lite försynta längtan, PAUSA & lillajag, jag saknar er och hoppas att något nytt kommer snart! smile5.gif

Du får hålla utkik! Plötsligt händer det ;)