• BOWTIE

Helkroppstråden

PAUSA skrev 2013-09-04 17:48:01 följande:
    Åhh jag som älskar att dansa.

Skulle inte ha något emot om du stod bakom mig men dina händer på mina höfter medan vi tillsammans rörde oss till musikens rytmer......... *blev lite sliskigt det där men du fattar * 

Jag förstår varenda ord och är med på dina noter, skulle nog kunna säga att det är nog melodin! Tänk att få stå bakom som du just beskrev, känna din kropp tryckt mot min, känna din doften från ditt vackra hår, trycka dig hårdare mot mig och kyssa dig i din nacke!
  • PAUSA
    BOWTIE skrev 2013-09-04 17:58:29 följande:

Jag förstår varenda ord och är med på dina noter, skulle nog kunna säga att det är nog melodin! Tänk att få stå bakom som du just beskrev, känna din kropp tryckt mot min, känna din doften från ditt vackra hår, trycka dig hårdare mot mig och kyssa dig i din nacke!
    Smälter här {#emotions_dlg.flower}Tungan ute!!
  • FjärilVingad73
    PAUSA skrev 2013-09-04 17:04:12 följande:

Snyggo! Solig
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • PAUSA
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-04 18:07:16 följande:
    Snyggo! Solig
    TackGlad!!!.... Tycker jag lyckades dra in magen EXTRA mycket idag så man riktigt ser revbenen och så två golfbollar på detta..... riktigt nöjd.Skrattande
  • FjärilVingad73
    PAUSA skrev 2013-09-04 18:11:16 följande:
    TackGlad!!!.... Tycker jag lyckades dra in magen EXTRA mycket idag så man riktigt ser revbenen och så två golfbollar på detta..... riktigt nöjd.Skrattande
    Du borde verkligen vara nöjd!
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • Anonym (snart 50 bast)
    pinkdolly skrev 2013-09-04 13:36:54 följande:
    En repris

Och mys från idag på morgonen

Vill ha en egen dolly :)
  • pinkdolly
    PAUSA skrev 2013-09-04 18:11:16 följande:
    Hahaha... ;)
  • Qwerty85
    Anonym (jisses) skrev 2013-09-04 18:06:11 följande:
    "Välkommen till NÖRDARNAS tråd" borde denna heta. Samma gamla slit å släng folk som hänger här...

B O R I N G!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KräksKräksKräks 

Samma slit å släng Anonyma... håller helt och hållet med! usch!!
  • Anonym (A 3)
    PAUSA skrev 2013-09-04 17:04:12 följande:

sexigt :) bra vinkel du kom på att ta kortet ifrån snodde bilden .....ska inte runka till den gillade den bara att ha bland blandade bilder liknande