Inlägg från: celineswaltz |Visa alla inlägg
  • celineswaltz

Helkroppstråden

Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-11 23:36:50 följande:
    Sömnlös

Oj vilken sexig , intim bild. Du kommer att göra alla killar här sömnlösa nu
  • celineswaltz
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-11 23:42:26 följande:
    En måste ju slå på stort för att komma upp i klass med dig celine!

Tack , men nejdå...dina bilder ( inte bara denna) har en härlig mjuk, sensuell stil .Du märker väl reaktionerna
  • celineswaltz
    celineswaltz skrev 2013-11-11 23:49:13 följande:
    Tack , men nejdå...dina bilder ( inte bara denna) har en härlig mjuk, sensuell stil .Du märker väl reaktionerna

och snygg är du så klart...kanske jag skulle tillägga
  • celineswaltz
    Anton Chigurh skrev 2013-11-11 23:54:40 följande:
    Mmm, faktum är, Eterisk, att jag har insett för längesen att det inte låter sig göras att beskriva hur gränslöst vacker CelineHjärta är, jag har försökt men kommer inte ens nära, Celine är så vacker att.....det inte finns en möjlighet att beskriva det i ord.

Celine är en Gudinna, hon är ensam i sitt slag, jag menar verkligen inte förringa någon annan kvinna här, och hoppas verkligen inte att någon "tar anstöt" det är det sista jag vill, men det finns ingen som kommer i närheten av Celines skönhet, så är det, och jag säger, som bekant, alltid min uppriktiga åsikt, Eterisk.

Och nej, jag bränner ingen sista säkring, detta är allt annat än slutet för mig, Eterisk....detta är början, för Celine är MIN kvinna....med allt vad det innebär. 

Jag är världens lyckligaste man, Eterisk. Och det är Celines förtjänst. Helt och hållet.

Min älskade Anton Hjärta
    Du kommer att göra mig ...och gör redan mig... till den lyckligaste kvinnan HjärtaKyss
  • celineswaltz
    Eterisk skrev 2013-11-12 10:02:48 följande:
    Kan inte med ord beskriva hur stor min avund är. Men oavsett hur enorm den är så tänker mig att den ändå aldrig kommer i närheten av storleken på din bultande lem (och morgonrocken som förmår hysa den).

*down boy, down* 
    Vi Har finbesök här i tråden i dag {#emotions_dlg.flower}
    Här har vi kvinnan  Eterisk, skaparen till helkroppstråden. Grattis till en lyckad trådstart och tack Solig

Roliga inlägg och fyndigt språk förresten Glad
  • celineswaltz
    Liberatated skrev 2013-11-12 07:44:12 följande:
    Morgon snyggingar;)
    Riktigt hettFlört
  • celineswaltz
    Dockan 82 skrev 2013-11-12 10:41:55 följande:
    oOj vilken vacker och sensuell bild Solig Riktigt snyggt !
  • celineswaltz
    HasseA skrev 2013-11-12 13:58:09 följande:
    Jag har hållit mig ifrån den här tråden hittills, men en arm kan jag bidra med som tack för att du startat denna tråd!  

Ådriga och manliga {#emotions_dlg.flower}
  • celineswaltz
    Hotrod skrev 2013-11-12 14:24:32 följande:
    Får ställa upp då Glad ignorera järnskrotet Skrattande

Läckert Flört...men vad har du i tankarna...Flört
  • celineswaltz
    Anton Chigurh skrev 2013-11-12 14:04:40 följande:
    2 utav 3 är inte det sämsta, och en stor eloge för att du startade tråden, Eterisk . Solig

Det är min själ värt en blomma också....

Å så var det dom 2 då. Utav 3 :

Handlederna syns. Med lite god vilja. 

Faktiskt en del av händerna också. Något lite....! 

Tjohej.
    Oslagbara överarmarKyssHjärta
    men jag måste säga att du fuskar med uppdraget !... bättring !Flört

Svar på tråden Helkroppstråden