• Zack

Helkroppstråden

Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-22 21:51:13 följande:
    BAra så du vet.. Jag vill ha första tjing på insmörjning smile5.gif
    Först till kvarn brukar det ju heta, så varsågod...,;)
  • Zack
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-22 22:07:38 följande:

phpi03A0p01207.jpg

Sanslöst härlig bild Ensam. Nyduschad efter gymmet också ser det ut som ;)
  • Zack
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-22 22:16:10 följande:
    Nybadad smile5.gif men det var för ensamt så gick och la mig i sängen istället.. Lika ensamt här smile5.gif
    Ja det där med att vara ensam hela tiden passar dig inte måste jag säga. Vackra kvinnor som du förtjänar sällskap...av den rätta ;)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-22 22:15:33 följande:

Jag skulle nog säga att den här bilden väckte min hunger rejält Mangoo! Tror att vi två skulle kunna stilla den tillsammans.....
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-22 22:34:40 följande:
    Mmm......... jag har ju redan delat upp den i två lika stora delar så det inte ska bli något tjafs Skrattande
    Du tänker då på allt Mangoo ;)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-22 22:43:36 följande:
    ......... mmm men mest tänker jag på dig KyssHjärta!!!
    Åh du, nu smälter jag ju i värmen "hjärta^2"...:)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-22 23:00:34 följande:

PPP- Nä exakt........ usch och fyKräksFlört!!!

Kom hem snart.... vi saknar digGråter!!!

/ Bettan och barnen i Upplands-Väsby Skrattande 

He he, ja det är ju så många man ska hålla reda på nuförtiden. Well, well, dags att kasta in handduken för ikväll. Ha en förträfflig fredagskväll Mangoo, P&K!
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-23 14:36:49 följande:

God morgon!!
    Äntligen morgon i Sverige! Jag har väntat i flera timmar på att du skulle vakna Mangoo. Och en verkligen uppiggande bild. Får ligga på mage och sola nu ;)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-23 14:57:19 följande:
    Haha jodå sover som en stock härGlad.
    Blir alltid lika nervös när du är ute och kör i ditt tillståndSkäms!!
    Zack skrev 2013-11-23 08:49:58 följande:Äntligen morgon i Sverige! Jag har väntat i flera timmar på att du skulle vakna Mangoo. Och en verkligen uppiggande bild. Får ligga på mage och sola nu ;)
    Inte meningen att låta dig vänta Zack men unnade mig lite sovmorgon idag Solig.

Ja det är ju trots allt lördag, och så är det ju allt det där snacket om skönhetssömn, men den har jag svårt att föreställa mig kan tillföra så mycket till någon som redan är så oemotståndligt vacker som du är ;).
  • Zack
    fialotta85 skrev 2013-11-23 15:07:21 följande:

Om nån saknar sällskap så är det bara att ta sig till fialottan idag smile5.gifphpUEXkkO14538.jpg

Ja men godmorgon Fialotta. Så vaknade du också till liv. Alltid en lika stor fröjd för ögonen att se dig ;). Vilken fantastisk eftermiddag det blev för min del
Svar på tråden Helkroppstråden