• Zack

Helkroppstråden

JoJs mamma skrev 2013-11-25 18:07:47 följande:
    Kommer dit på en gång... Drömmer
    Välkommen. Andra hyddan till vänster :)
  • Zack
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-25 18:14:51 följande:
    Det där är verkligen en djungel jag skulle vilja gå vilse i smile5.gif
    Jag kan trampa upp en stig åt dig så att det blir lättare att hitta hit så att vi kan utforska området......och varandra ;)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-25 18:19:15 följande:

Skrolla vidare Flört!!

Får jag vara din Jane för en dag......... min Tarzan Kyss!!??

Mangoo (Jane); en dag, en vecka, en månad eller ett liv.... Det är upp till dig :)

Och ja, scroll, scroll....läckert under som vanligt. Jag är verkligen avundsjuk på dina kollegor som får vara dig nära var dag.
  • Zack
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-25 21:06:35 följande:
    Låter Som en plan Zack! Men bara så du vet.. Jag vill utforska länge smile5.gif
    Jag är uthållig ;)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-25 21:10:38 följande:

Skönt att slippa overallen. Hoppar i något mer bekvämt Flört
    Skönt för dig och för mig att arbetsdagen ser ut att vara slut, slamsugaroverallen i all ära ;). Ser ut att finnas plats till en till bredvid dig.......
  • Zack
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-25 21:23:42 följande:
    Kan inte bli bättre. Är du klar med stigen? Im on my way!!
    Har svingat macheten ett par gånger, så det bör vara fri bana. Kom ihåg att det är varmt så ta inte på dig för mycket kläder ;)
  • Zack
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-25 21:23:42 följande:
    Kan inte bli bättre. Är du klar med stigen? Im on my way!!
    Har svingat macheten ett par gånger, så det bör vara fri bana. Kom ihåg att det är varmt så ta inte på dig för mycket kläder ;)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-25 21:38:49 följande:

Hoppsan Förvånad!! Blev visst fel bild....... en repris dessutom man ja, ja....... får posta den andra bilden en annan gångSkrikandes !!
    Matildet skrev 2013-11-25 15:12:47 följande:Smakfullt och snyggtGlad
    Tack (trots felpost) {#emotions_dlg.flower}!!
    Felpost?? Om detta var fel, så undrar jag verkligen hur den riktiga ser ut....den som väntar får kanske se...;)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-25 22:08:37 följande:

Chipstern skrev 2013-11-25 15:55:34 följande:Haha, inte lätt att hålla rätt på alla bilder :P
    Ja bevare mig väl....... en himla tur att det inte blev en bild från arkiv XFörvånadTystOskyldig!!Repriser kan vara ena riktiga höjdare ibland Skål *host*......... hoppas myran läser Cool!!

Oh. Arkiv X; jag trodde inte att det fanns. Som den Agent Mulder jag är ansöker jag om möjlighet att få tillgång till detta. Du får gärna sända mig materialet krypterat.....
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-25 22:27:55 följande:

Underbart Mangoo. Vågar som slår in mot stranden, palmträd som vajar i vinden, stjärnor på himmelen och en bild på dig. Så kan en kväll inte avslutas bättre....eller jo, men så skulle du sitta på den tomma strandstolen bredvid mig ;)
Svar på tråden Helkroppstråden