Inlägg från: Anonym (Mamita) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mamita)

Helkroppstråden

killen skrev 2015-03-02 18:19:23 följande:

Nästan lika vackert de :)

Nja, men bara nästan..

Tack!!
  • Anonym (Mamita)
    Borkason skrev 2015-03-02 18:21:54 följande:

Jepp magsjuka här :(

Hoppas det går bra för dig vacker!

Åh, det värsta av det värsta... Ät några hela vitpepparkorn, och avslagen coola om du har är bra.

Jag reder mig nog, på ett eller annat sätt.
  • Anonym (Mamita)
    Borkason skrev 2015-03-02 18:31:45 följande:

Hade bjudit dig på fotmassage för att muntra upp dig :)

Fina du!

Egentligen måste det vara guld som kvinna att träffa en "fot-kille". Jag har ALDRIG fått en fotmassage av någon man, någonsin faktiskt..
  • Anonym (Mamita)
    straight arrow skrev 2015-03-02 18:34:53 följande:

Ah, ett sånt vackert leende...

Tack pilen! <3
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-02 18:56:47 följande:

Det här är ju galet underbart ju! Som klippt och skuret med ett knivskarpt leende, ja du är farlig snygg du.

Smyyyyg kikar du ännu din buse?

Det leendet har smällt några hjärtan genom åren

Fast du har ju fortfarande inte sett min näsa va? Tänk om den är riktigt illa?
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-02 19:18:09 följande:

Haha du anar inte hur mycket jag tittar i smyg! Börjar få det klart för mig faktiskt, killarna har väl fallit som furor. Nej jag har ju inte det, skriver jag att jag skulle vilja se den så ställer väl du mig mot väggen med ett ultimatum eller något annat grymt så jag spelar smart här och låter dig hållas. Iaf så råder det inga tvivel om att helheten i ansiktet är bedårbedårande, går liksom inte att få till det i skallen att något skulle kunna ändra på den bilden man fått upp.

Äsh, jag smög med här ett tag innan jag delade med mig..

Du spelar bra som ligger steget före, självklart hade jag använt min kvinnliga list och kommit med något ultimatum för att få dig mindre hemlig.. schack matt..

Är du lika snygg som du är bra på att ge komplimanger kan jag inte tänka mig annat än att herr Kaponjär har en hel del damer runt lillfingret.
  • Anonym (Mamita)
    Borkason skrev 2015-03-02 19:32:46 följande:

Sambon klagar inte iaf :)

Men jag vill massera ALLA kvinnor med fina fötter! Och du din stackare som aldrig fått nåt borde komma hit bums så jag får ta din "oskuld" :)

Jag kan tänka mig att din sambo måste vara väldigt nöjd, utöver det är du ju snygg också.

Jag ska spara oskulden på mina fötter till dig Borka, det lovar jag! kommer (mot förmodan) någon annan nära, så blir det "hands off mister"...
  • Anonym (Mamita)
    Borkason skrev 2015-03-02 19:45:52 följande:

Tack, du är ljuvlig :)

Lägger upp en reprisbild, som den sjukling jag är för tillfället :P

En favorit i repris, tackar vi för!
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-02 20:03:12 följande:

Haha så kan det gå. Haha tack, ja nu har du något att fundera på

nu har jag något att fundera på?

Stilla min nyfikenhet då?

Så lovar jag att du ska få en helhets bild... Kan till och med förstora upp det som canavasstavla om du vill..?
  • Anonym (Mamita)
    Quexet skrev 2015-03-02 20:19:21 följande:

Så vacker! 

Tack mitt fina Quex!!

och vet du vad Jag INTE missade i natt då? Jag sov, vaknade som på beställning, och tittade på telefonen...

Vad SNYGG du är osminkad!
Svar på tråden Helkroppstråden