Inlägg från: Anonym (Mamita) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mamita)

Helkroppstråden

killen skrev 2015-03-04 23:20:49 följande:

Detta är ingen kvinna av kvinna skapt.

Gudinna :) allt väl ikväll?

Efter dom underbara orden är det alldeles strålande kan jag meddela!

Och hur mår killen själv?
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-05 02:05:06 följande:

Haha men plåga inte för mycket kan ju bli för mycket smärta så jag dör eller blir gråtandes. Helt sanslöst vacker är hon "plågarn" ja gör väl lite mindre ont av bara att det är du, men bara lite. Iaf tror jag bestämt mig älska dina höfter och mage, ja så jävla underbar man kan vara.

Sant... Jag vill ju inte att du kräver ersättning för massa terapi och grejer pga vad jag utsatt dig för

Jag kanske skulle ge dig en ledtråd...?

Ja, jo... Så får det bli!

(Jag kan ju inte sitta här och vänta tills du synat varenda hona på familjeliv, eller mot förmodan hittat det enda badrummet i södra Sverige med kakel istället för klinkers på golvet... )

Ledtråd: allt...

• Anonym (Mamita)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-05 02:38:55 följande:

Haha ja ge mig en "ledtråd" Väntar någon ur? Men då du uppenbarligen ligger steget före för jag är inte helt hundra på att det är den jag tror, ja jag är 99. Så vad väntar du på?

Vill du ha en ledtråd till? Eller fundera lite mer...?

Du kan ju gnugga geniknölarna med vänster hand... (Om höger är upptagen altså....)

• Anonym (Mamita)

Här ska vi inte tjaffsa hörni?

Vi ska lägga upp snygga bilder ju...

Peace & Love, Paz y Amor!

• Anonym (Mamita)
    Pentra skrev 2015-03-05 11:49:39 följande:

Men, nja, jag har mina ärr efter tidens tand... ... Beroende på distans och evenemang så kör jag antingen VFR 750 eller Honda Deauville. Inga direkt nya hojar men jag trivs med dem. ... /Pentra

Penta, kvinnor är som fina viner, de blir bara bättre med åren!

Tittar du i hörnan på min senaste bild kan du nog tänka ut vad jag föredrar
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Upsidedown) skrev 2015-03-06 19:06:28 följande:

Känns som HKT är en patient på hospice nu. Inte lång tid till graven. Skulle behövas en rejäl insprutning med nytt friskt blod (och kött) för att tråden återigen skulle bli intressant och spännande. Just nu är det mer repriser än nya friska bilder.....eller åtminstone känns det som så, då en del kroppar har visats fram så många gånger nu att de har blivit blasé. No offence, men tråden känns just nu mest som en tråd för inbördes beundran.

Gör något åt saken själv då?

Stämningen blir ju inte bättre av inlägg som ditt...

Näe, jag tar semester från denna sandlådan nu...
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-06 23:02:53 följande:

Ja min kommentar blir väl inte direkt oväntat, hoppas det är en sådan där i tiden och poppis minisemester du pratar om. För jag tycker verkligen du varit en frisk fläkt här och du kommer vara saknad i höjder ungefär där ozonskiktet har sitt säte. Ja jag kommer vänta här med hink och spade tills du kommer tillbaka.

Mina bilder kommer numera endast visas för en väldigt noggrant utvald publik..

Så vi får väl se om den där semestern blir en weekend, eller en sådan man kanske aldrig kommer tillbaka från... Vem vet?

Tack för din fina kommentar, det ger mig nästan lite ångest att det inte blir mer bilder här som det ser ut just nu... Men så ser det ut
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Gillar) skrev 2015-03-06 22:22:40 följande:

Kan lämna en femminutersbild... på tal om att laga mat tänkte jag! 

Snygga kvinna!

Vad vore tråden utan dig?
  • Anonym (Mamita)
    Quexet skrev 2015-03-07 12:03:02 följande:

Hej alla!

Tänkte bara säga att jag under dagen kommer att avsluta mitt konto. Tack för den här tiden alla underbara människor! 

Kanske kommer jag in o tjuvkollar på er alla! 

Fina Quexet, tack för allt du delat med dig av, dina bilder kommer bli mycket saknade!

Men du kommer alltid vara min "girl crush" ändå
  • Anonym (Mamita)
    DrJekyl skrev 2015-03-11 14:29:19 följande:

Nämen.. Blev han lite stött? ;)

nämen, se där...

Inte illa, med beskrivning och allt...

Du kan det där med saker i röven märker jag...

Va det där du hittade din trevliga personlighet?
Svar på tråden Helkroppstråden