Inlägg från: Anonym (Nyfiken1) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken1)

Helkroppstråden

Anonym (Nicer) skrev 2018-07-11 06:10:54 följande:

Hur är det med kunskapen om den kvinnliga anatomin?=)

Haha tänkte samma sak när jag såg frågan :).
  • Anonym (Nyfiken1)
    Neol skrev 2018-08-06 19:34:00 följande:

[quote=78943141][quote-nick]Anonym (Nyfiken1) skrev 2018-08-06 19:18:53 följande:[/quote-nick]

Ser semesterskönt ut!! Snygg bild!!

[/quote]

Tack men tyvärr är semestern slut :(
  • Anonym (Nyfiken1)
    Anonym (hoppsan) skrev 2018-08-06 19:42:03 följande:

Läcker bild på din vackra kropp!

Du har alltid något snällt att säga, tack!!
  • Anonym (Nyfiken1)
    smeden75 skrev 2018-08-06 19:55:28 följande:

[quote=78943141][quote-nick]Anonym (Nyfiken1) skrev 2018-08-06 19:18:53 följande:[/quote-nick]

Det där är nästan taskigt.. =)[/quote]
  • Anonym (Nyfiken1)
    smeden75 skrev 2018-08-06 19:55:28 följande:

Det där är nästan taskigt.. =)[/quote]

Vaddå?
  • Anonym (Nyfiken1)
    Anonym (xxxxw) skrev 2018-08-06 21:39:48 följande:

Tack för att du klargjorde!

Anonym (1789) skrev 2018-08-06 21:36:26 följande:

Jo, det är som så att några har väldigt attraktiva kroppar men när tankeverksamhet hos dessa är bristfällig så sjunker attraktionen. Okej?

Ni har lätt att skriva massa dynga! Med spänning kan vi se hur snabbt ni länkar en bild på er själva.

Ni måste ju trots allt gilla det eftersom ni hänger här eller ville inte Mensa släppa in er:(
  • Anonym (Nyfiken1)
    Anonym (1789) skrev 2018-08-06 22:10:14 följande:

Det sitter i håret vet du.

1789!!

Har sommaren varit lite jobbig för dig i värmen eller blir man sådär grinig när ens föräldrar är syskon...

Vi är två som har tillgång till detta konto och jag har inte samma fingertoppskänsla och respekt för regler som min andra hälft.

Ta och kamma till dig nu!!! Kan du inte lyfta fram något vettigt eller lägga upp en bild så ber jag dig dra åt helvette. Respektera det NU!
  • Anonym (Nyfiken1)
    Anonym (1789) skrev 2018-08-07 23:42:47 följande:

Först kaptenen och sen sambon. Två konstateranden här. För det första trodde jag Nyfiken1 hade skinn på näsan - ack så fel. För det andra (kanske viktigast av allt för din kännedom) kan jag upplysa om att din andra hälft för inte alltför länge sedan postade en ocensurerad bild på en fitta här i forumet. Något som stred mot forumreglerna. Du får ursäkta en idiot i denna hetta, vars föräldrar tydligen är syskon, men två frågor uppstår. På vilket sätt har hon således haft respekt för regler och visat prov på fingertoppskänsla? Varför ska jag respektera din uppmaning om att dra åt helvete?

Anonym (1789) skrev 2018-08-07 23:42:47 följande:

Först kaptenen och sen sambon. Två konstateranden här. För det första trodde jag Nyfiken1 hade skinn på näsan - ack så fel. För det andra (kanske viktigast av allt för din kännedom) kan jag upplysa om att din andra hälft för inte alltför länge sedan postade en ocensurerad bild på en fitta här i forumet. Något som stred mot forumreglerna. Du får ursäkta en idiot i denna hetta, vars föräldrar tydligen är syskon, men två frågor uppstår. På vilket sätt har hon således haft respekt för regler och visat prov på fingertoppskänsla? Varför ska jag respektera din uppmaning om att dra åt helvete?

Jag visste inte att du var så känslig att se en mus. Men vad får dig rätten med massa påhopp samt fortsätta sprida massa negativt om andra här på forumet.

När du sitter och gömmer dig och inte kan bidraga med något bra, så tycker jag du kan packa och dra till varmare bräddgrader. Hade vi setts IRL så hade jag haft lite lättare att hjälpa dig.

Du ska veta att jag gillar inte människor som sticker upp och tror de kan spela pajas utan att få några konsekvenser.

Om du inte tål denna sida är det bara att säga hej då :)

Vi är ju alla nyfikna här! Låt oss få en bild på dig!! Är du kille/tjej?

Berätta om dig själv och lätta ditt hjärta vad du gillar.

/Mr som inte är sambo
Svar på tråden Helkroppstråden