Inlägg från: Anonym (Nyfiken1) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken1)

Helkroppstråden

Anonym (1789) skrev 2018-08-08 09:33:13 följande:

Sett en del möss så mig gjorde det inget, jag tål både att se det och vara på sidan i och med att den bringar humor. Tyckte mer att din beskrivning av någon som med fingertoppskänsla respekterade regler blev aningen motsägelsefull. På samma sätt kommenterar jag. Hur, rent konkret, sprider kommentarer negativt om andra som inte redan är sanning, skrivet av er själva, och som finns att läsa i tråden? Påhopp går nog snarare din ganska osmakliga text i mitten under däremot. Du som skriver att du är nyfiken, inte bara på mig, kan lära dig något idag. Breddgrader stavas med e. Bokstaven ä sitter en bit därifrån. Nu vet vi dät.

Varför är jag inte förvånad över att du även kan titulera dig ?språkpolis?!?

Jag försöker föreställa mig vad du kan vara för en tragisk stackare men som tur är finns inte din typ med i mitt register över människor jag tidigare har varit tvungen att möta i min vardag.

Att du hade gett mig cred för att ? ha skinn på näsan? har jag extremt svårt att tänka mig men om det nu har så stor betydelse så har jag inte bett om någons stöd utan det kommer väl av sig självt om man bryr sig om människor, att man står upp för dem när de blir orättvist påhoppade.

/ hon på bilderna
  • Anonym (Nyfiken1)

[quote=78947113][quote-nick]Anonym (1789) skrev 2018-08-08 09:33:13 följande:[/quote-nick]

Sett en del möss så mig gjorde det inget, jag tål både att se det och vara på sidan i och med att den bringar humor. Tyckte mer att din beskrivning av någon som med fingertoppskänsla respekterade regler blev aningen motsägelsefull. På samma sätt kommenterar jag. Hur, rent konkret, sprider kommentarer negativt om andra som inte redan är sanning, skrivet av er själva, och som finns att läsa i tråden? Påhopp går nog snarare din ganska osmakliga text i mitten under däremot. Du som skriver att du är nyfiken, inte bara på mig, kan lära dig något idag. Breddgrader stavas med e. Bokstaven ä sitter en bit därifrån. Nu vet vi

Fortfarande ingen bild...

Du vet att en bild säger mer en 1000 ord.

Börja skriv med det riktiga alias nu, så ska killarna gilla dina bilder med. Puss!

• Anonym (Nyfiken1)
    Anonym (1789) skrev 2018-08-08 11:07:57 följande:

Har du Carpe diem skrivet i träbokstäver i bokhyllan med? Tro det eller ej tjejen men det finns de som inte är här för uppmärksamheten från killar som det pirrar till i snoppen hos så fort lite kvinnohud visas.

Faktiskt mannen som skrev detta.

Nä inte Carpe diem men däremot något som du inte verkar ha gjort på ett tag.... suck my dick!
  • Anonym (Nyfiken1)

Jag tycker det är intressant att en sådan otroligt intelligent och välartikulerad akademiker till lika MENSA-medlem väljer att tillbringa sin dyrbara tid i en tråd full av lättklädda, bekräftelsetörstande neandertalare.

• Anonym (Nyfiken1)
    Anonym (hoppsan) skrev 2018-09-15 08:10:58 följande:

Äntligen något trevligt i tråden, du har verkligen en vacker kropp, underbara ben.

Den feel-good-känslan blir nog tyvärr inte långvarig men tack :)
  • Anonym (Nyfiken1)
    Steffe79 skrev 2018-09-15 09:34:32 följande:

Fattar inte vad ni tänker när ni förnedrar er själva och andra när ni visar upp er? Jag såg min fru både här inne och på andra sidor min underbara fru som va mitt liv och vi har två underbara barn tillsammans. Hon vägrar att erkänna för alla bilder är med utan ansikte och täckta tatueringar men jag vet och det förgör mig att hon inte säger som det är. Jag älskar henne så det gör ont och har berättat att jag skiter i allt bara hon berättar . Men hon vidhåller att deg inte e hon och att kag inte har bevis. Jag va tvungen att flytta för jag mådde så dåligt och vi försöker nu som särbo av olika anledningar men jag kan nog inte må bra igen och särkilt inte ens erkänner efter 16 år och två barn tillsammans så jag måste gå den hårda vägen tillslut. Sluta med eran egen förnedring och ge er kropp och berätta era fantasier för den som älskar er i stället. Lovar jag hade varit lyckligast i värden om min fru hade gett hela henne till mig då hade jag sluppit allt lidande. Snälla snälla tänk lite innan ni visar er för andra äckliga män eller kvinnor att ni kan förstöra liv.

Tråkigt att höra hur du har blivit drabbad men min fästman VET att jag lägger ut bilder här, vi lägger ut bilder tillsammans och han gillar att jag gillar att visa upp min kropp så döm inte alla utifrån din egen olycka.
  • Anonym (Nyfiken1)
    Anonym (Anonym 1789) skrev 2018-09-15 10:12:34 följande:

[quote=79054920][quote-nick]Anonym (Nyfiken1) skrev 2018-09-15 08:02:50 följande:[/quote-nick]

Härlig bild:)

Ha en bra lördag:)

Åh tack snälla, gulliga 1789.

Detsamma önskar jag dig.
  • Anonym (Nyfiken1)
    Steffe79 skrev 2018-09-15 10:12:33 följande:

Nej är det så så är det ju ärlighet och respekt precis som det ska vara. Men jag skrev att jag blev sviken och ingenting om er ärliga men som vanligt så måste det ju skrivas något korkat på slutet..

Du skrev å andra sidan inte heller att det INTE gällde oss ärliga utan ?till er som visar upp er? rätt och slätt men jag tänker inte ägna mig åt ordmärkeri utan överlåter det till vissa andra.

Ha nu en bra helg!
Svar på tråden Helkroppstråden