• vonKatt

Helkroppstråden

Hotrod skrev 2013-09-08 22:49:30 följande:
    Nattens bild......god natt DollyFlört

Men hej Roddan! Snygg som vanligt. Snygg bild dessutom... gillar din känsla för detaljer i dina bilder
    Prrr!
  • vonKatt
    Anonym (hehr) skrev 2013-09-08 22:54:37 följande:
    the time is worth waiting my dear Skrattande
    hur var det nu med katter.... nyckfulla djur som man inte riktigt vet var man har. De gör som de vill och de har NOLL tålamod
    Tänk om denna katt inte vill sitta fint som en annan byracka och väääääänta Kyss
    Prrr!
  • NyttNamn
    pinkdolly skrev 2013-09-08 22:15:00 följande:
    Sluta tjöta nu damer, släng upp lite pattar istället, helst ni med naturliga så männen får känna att dom att är riktiga män när dom gillar det, haha.. ;)

He he
    Pour some sugar on me...
  • Hotrod
    vonKatt skrev 2013-09-08 22:56:01 följande:
    Men hej Roddan! Snygg som vanligt. Snygg bild dessutom... gillar din känsla för detaljer i dina bilder
    Tack katten....detaljer heheOskyldig
    Burnout
  • Anton Chigurh
    Anonym (???) skrev 2013-09-08 20:01:19 följande:
    Ärligt killar...kan ni säga nåt ni      INTE      gillar på tjejer. I denna tråden är ni ju överlyckliga för allt? För mig känns det väldigt desperat.
    Hmm, så du tycker det är roligare att hitta nåt att klanka ner på, gärna nåt som får kvinnan att känna sig lite mindre värd kanske, eller i alle fall nåt negativt så hon inte blir glad för det som skrivs i inlägget riktat till henne, hemske tanke. Jaja, schysst och sund inställning du verkar ha. Sannerligen.....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (hehr)
    vonKatt skrev 2013-09-08 22:57:28 följande:
    hur var det nu med katter.... nyckfulla djur som man inte riktigt vet var man har. De gör som de vill och de har NOLL tålamod
    Tänk om denna katt inte vill sitta fint som en annan byracka och väääääänta Kyss
    som sagt, en katt glömmer aldrig, om den inte har tålamod att vänta får den vandra fritt, tills den hittar hem igen Flört
  • Anonym (komplex)
    BOWTIE skrev 2013-09-08 20:47:00 följande:
    Fantastiskt vacker byst och det man ser av kroppen....jag blir lite svag i benen faktiskt!

Hoppas att man får se mer av dig i framtiden!

Oh my God ,det trodde jag inte Tack! Inser att jag inte var beredd på denna feedbacken
  • Anton Chigurh
    fialotta85 skrev 2013-09-08 21:06:03 följande:

Herregud FörvånadFörvånad en bild med kläder på! Flört 

Du är en riktigt vacker kvinna, Fia, det kan inga kläder dölja....Glad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • vonKatt
    Anonym (hehr) skrev 2013-09-08 23:00:06 följande:
    som sagt, en katt glömmer aldrig, om den inte har tålamod att vänta får den vandra fritt, tills den hittar hem igen Flört

vågar du chansa?
    Prrr!