• pinkdolly

Helkroppstråden

Sluta tjöta nu damer, släng upp lite pattar istället, helst ni med naturliga så männen får känna att dom att är riktiga män när dom gillar det, haha.. ;)

• mrme
    pinkdolly skrev 2013-09-08 22:15:00 följande:
    Sluta tjöta nu damer, släng upp lite pattar istället, helst ni med naturliga så männen får känna att dom att är riktiga män när dom gillar det, haha.. ;)

får man gilla ??? ;)
  • vonKatt
    Anonym (hehr) skrev 2013-09-08 22:12:41 följande:
    nu syftade jag mer på att jag önskar du fanns i min vänskaps krets istället för här på ett forum! men Mystiska damer, som har nått litet extra som gör att man fastnar är bland de bästa som finns, vilket tydligen du ustrålade i din bild eftersom jag inte kan släppa tanken om vem eller vad för kattig flicka du är Tungan ute
    Kankse låter helt dum i huvudet men de är jag inte, är ganska vettig faktiskt haha

Tar det där som en jättekomplimang tack!
    Men nu är det än sålänge här på forumet jag finns... såååå, håll till godo med det tills du väljer att göra annat.  
    Prrr!
  • vonKatt
    straight arrow skrev 2013-09-08 22:14:40 följande:
    Om man drar hårt i svansen menar du? {#emotions_dlg.djavulsk}
    Då klöser katten och fräser!
    Men när Katten ser en såndär snygg mage så säger den bara Mjaaauuuo!  
    Prrr!
  • FjärilVingad73

Pfffft! För din skull kanske....
  • BOWTIE
    vonKatt skrev 2013-09-08 22:01:14 följande:

Men älskling, du var för romantisk för mig. Inte ska vi ge oss in i något som vi båda tröttnar på efter, säg en sådär 1,5-2 år?

Blommor och choklad är inte rätt väg att fånga en katt på, vet du.

{#emotions_dlg.flower} Solig Och tack! Uppskattar alltid en gentleman som ger komplimanger!    
    Tack för ärligheten, kommer aldrig glömma dig KATTEN....aldrig!{#emotions_dlg.flower}
    Du kommer för alltid vara något jag ville ha men aldrig fick!Drömmer
    Jag håller mig i bakgrunden och trånar....men är inte bitter så kommentarer och komplimanger kommer fortsätta så mycket mitt hjärta bara orkar!Hjärta

Kram!{#emotions_dlg.flower}
  • vonKatt
    HAHAHA!! Ja, du har bildförbud tillsvidare då eller?
    Prrr!
  • vonKatt
    BOWTIE skrev 2013-09-08 22:18:37 följande:
    Tack för ärligheten, kommer aldrig glömma dig KATTEN....aldrig!{#emotions_dlg.flower}
    Du kommer för alltid vara något jag ville ha men aldrig fick!Drömmer
    Jag håller mig i bakgrunden och trånar....men är inte bitter så kommentarer och komplimanger kommer fortsätta så mycket mitt hjärta bara orkar!Hjärta

Kram!{#emotions_dlg.flower}
    Och jag kommer älska det Kyss
    Prrr!
  • pinkdolly
    vonKatt skrev 2013-09-08 22:18:54 följande:
    HAHAHA!! Ja, du har bildförbud tillsvidare då eller?
    Prrr!
    Jag har ju det! Suck! Men... Vad gör man inte. Enligt anonym gillar ju riktiga män bara naturliga bröst.. Så jag går väl och lägger mig då ;)