• Mattias39

Helkroppstråden

some day skrev 2013-09-11 10:05:47 följande:
    Ja det har varit en tuff natt! Tack o lov att Anton lyckades vända mig rätt för jag hade inget syre kvar i fötterna tillslut! ;)

Kände också det....för jag ville ju faktiskt inte sluta titta på din bild...så jag blev stående så ganska länge faktiskt... Flört
  • Anonym (Erika)
    Jokke skrev 2013-09-10 17:07:39 följande:
    Ooooja de funkade..bara att klicka på länkarna ju. Skrattande

för mig funkar dom inte att se nämligen, står att länkarna är felaktiga.

Tack för alla snälla kommentarer, behövs när man har dåligt självförtroende och komplex.  
  • Jokke
    Anonym (Erika) skrev 2013-09-11 10:43:50 följande:

Tack för alla snälla kommentarer, behövs när man har dåligt självförtroende och komplex.  
    Du ska inte komplex för din kropp, absolut inte! Den är riktigt fin och sexig...och många här däribland jag skulle gärna ligga nära den för en närmare studie FlörtDrömmer. Skulle bli glad om du ville lägga upp fler bilder. 
  • Mattias39
    Anonym (Erika) skrev 2013-09-11 10:43:50 följande:

Hittade dina länkar nu och de funkade utmärkt...och du ska inte heller ha komplex...du är ju jättefin!!! Drömmer
    Kul att se lite nykomlingar här...och Erika.....du HAR en snygg kropp!!! Solig
  • Anonym (.)(.)
    some day skrev 2013-09-10 21:01:52 följande:
    Godkväll alla fina!<3 Bjuder på en lite påklädd bild i kväll;)
    Var det en kall dag eller smugglar du jordnötter? Skrattande
  • fialotta85

Varför sluta med ett vinnande koncept...? Drömmer Nån som är sugen på en puss? KyssFlört

• Anonym (hehr)
    fialotta85 skrev 2013-09-11 10:56:31 följande:

Varför sluta med ett vinnande koncept...? Drömmer Nån som är sugen på en puss? KyssFlört

måste säga att dina läppar är bra inbjudande iaf, men frågan är vågar man? 
  • Hunters Gaze
    fialotta85 skrev 2013-09-11 10:56:31 följande:

Skrattande Tar gärna en puss av dig !