• MrC

Helkroppstråden

Kvinna30 år skrev 2013-09-11 22:49:38 följande:
    Vad är det med 50-åriga män? Nu har vi "anonyma snart 50 bast" som verkar helt uppslukad av Pinkdolly, också har vi Anton( som tydligen också är 50år) som blivit helt uppslukad av "kvinnan med pärlörhänge". Vad händer med er män runt 50 ? Är män som mest romantiska då? Man ser sällan att de yngre männen i tråden uttrycka sig så..( vet ej säkert hur gamla alla andra är ).Är det bara yngre kvinnor ni kärar ner er i? ...hoppas det inte är så i verkliga livet Rynkar på näsan
    Nej då. Vi har bara svårt att andas.
    /41-åringen.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Kvinna30 år
    MrC skrev 2013-09-11 23:13:39 följande:
    /41-åringen.
    Svårt att andas pga en speciell kvinna ? (som snart 50 bast)
  • Hotrod

Nattens bild...repris för vissa ny för andra GladSkål

Burnout
  • BOWTIE
    vonKatt skrev 2013-09-11 23:11:33 följande:
    Om jag fick välja vilket djur jag ville va
    Då skulle jag vilja vara katt! *sjunger*
    Mjaou mjaou!

Trevlig kväll!
    Om jag fick välja skulle jag vara en björn......mjuk, lurvig och kramvänlig.....en snäll björn med andra ord!Solig
    Trånar........du är då lika snygg som alltid!Flört
  • BOWTIE
    Anonym (...) skrev 2013-09-11 21:59:12 följande:
    Såg riktigt härligt ut det där......menar naturligtvis inte bara det som ligger i fokus!Flört
  • MrC
    MrC skrev 2013-09-11 23:13:39 följande:
    /41-åringen.
    Nej, faktiskt inte. Jag försökte bara vara skojsig. Har egentligen inget viktigt att säga.
  • MrC
    Kvinna30 år skrev 2013-09-11 23:23:12 följande:
    Svårt att andas pga en speciell kvinna ? (som snart 50 bast)
    Nej, faktiskt inte. Jag försökte bara vara skojsig. Har egentligen inget viktigt att säga.

Varför citerade jag mig själv först?
  • ulfsas

Är själv 49 år. Har ännu inte blivit så gammal så att jag föredrar att mata duvorna i parken framför att på olika sätt umgås med tjejer/kvinnor. Tur det ;)

Man, 49 år, Sundbyberg.